Zadania

Zadania wprowadzające
Zadania zawarcia przymierza
Zadania rady przymierza

Zadania promujące - Zadania poboczne - Zadania alchemiczne

Kliknij na wybrane zadanie, aby zobaczyć nagrody oraz szczegółowy opis i wskazówki.

Zadania wprowadzające

  • Znajdź Daderossa, minotaura odpowiedzialnego za twoją karawanę kupiecką. Podczas waszego ostatniego spotkania Dadeross zamierzał porozmawiać z przywódcą klanu z wioski.
    Doświadczenie: 500
    Nagroda: ---
    Punkty sławy: ---

    Daderossa można znaleźć w dużym budynku, w centrum wioski, zaraz obok świątyni.
  • Dostarcz list Daderossa Elgarowi Fellmoonowi, który urzęduje w domu kupieckim w Ravenshore.
    Doświadczenie: 7 500
    Nagroda: 1 500
    Punkty sławy: 30

    Dom kupiecki znajduje się najbliżej doków.
  • Przynieś Frederickowi Talimere kryształ uruchamiający portal, dany ci przez Brekisha Jednego Kła.
    Doświadczenie: 1 500
    Nagroda: ---
    Punkty sławy: 6

    Dom Fredricka znajduje się wśród chat najbardziej wysuniętych na wschód, na głównej wyspie. Wystarczy porozmawiać z nim o krysztale, a następnie dołączyć go do drużyny. Kleryk posiada drugi kryształ, który umożliwia opuszczenie wyspy.
  • Dostarcz list napisany przez Fellmoona Arionowi Łowcy, przywódcy szczurołaków przemytników. Następnie wróć do Fellmoona.
    Doświadczenie: 12 000
    Nagroda: ---
    Punkty sławy: 48

    Kryjówka przemytników znajduje się na zachodzie od Ravenshore, wystarczy iść wzdłuż linii brzegowej zatoki. Warto splądrować całą jaskinię zanim porozmawiamy z Arionem, gdyż po dostarczeniu szantażu wrogowie stają się przyjaźni, a także tracimy wolny dostęp do "skarbca przemytników" (zaczynają go pilnować strażnicy).
  • Porozmawiaj z Bastianem Loudrinem, mistrzem Gildii Kupców z Alvar.
    Doświadczenie: 15 000
    Nagroda: 2 000
    Punkty sławy: 80

    Bastian rezyduje w największym budynku w mieście.
  • Znajdź świadka powstania jeziora ognia. Sprowadź go do Gildii Kupców z Alvar.
    Doświadczenie: 10 000
    Nagroda: 1 500
    Punkty sławy: 40

    Troll-Który-Widział-Wszystko zamieszkuje dom otoczony murami znajdujący się w bliskim sąsiedztwie ognistego jeziora. Wystarczy wrócić z nim w drużynie do Bastiana Loudrina.
  • Złóż prochy Vilebite'a w grobowcu w wiosce Rust i powróć do Overdune'a.
    Doświadczenie: 20 000
    Nagroda: 7 500
    Punkty sławy: 80

    Skorzystaj ze wskazówki Overdune'a i trzymaj się prawej ściany, a w końcu dotrzesz do ich rodzinnego grobowca. Uwaga na wybuchające gogi...

Zadania zawarcia przymierza

  • Zaaranżuj zawarcie przymierza między głównymi frakcjami w Jadame.
    Doświadczenie: ---
    Nagroda: ---
    Punkty sławy: ---

    Porozmawiaj z przywódcami pozostałych frakcji: Sir Charlesem Quixote i Deftclawem Redreaverem z Wąwozu Garoty, Oskarem Tyre z Murmurwoods, Sandro z Shadowspire oraz Masulem z Jamy Balthazara. Oczywiście, zanim się zgodzą, trzeba będzie wykonać dla nich zadania... Warto zaznaczyć, że smoki oraz łowcy smoków i klerycy oraz nekromanci stoją ze sobą w konfliktach i nie będzie można zaaranżować dołączenia ich wszystkich.
  • Zawrzyj przymierze z minotaurami ze Splądrowanych Pustkowi.
    Doświadczenie: ---
    Nagroda: ---
    Punkty sławy: ---

    Miasto minotaurów, Jama Balthazara, zostało zalane wodą. Po wyprowadzeniu całej wody z Jamy Balthazara należy porozmawiać z przywódcą stada, Masulem.
  • Uratuj minotaury uwięzione w ich leżu na Splądrowanych Pustkowiach.
    Doświadczenie: 20 000
    Nagroda: ---
    Punkty sławy: 80

    Aby osuszyć miasto należy posłużyć się systemem sterującym drzwiami oblężniczymi. Prawidłowa kolejność obsługi dźwigni jest zapisana w zwoju, który można znaleźć na pierwszym, osuszonym poziomie.
  • Zawrzyj przymierze z łowcami smoków z Wąwozu Garoty.
    Doświadczenie: ---
    Nagroda: ---
    Punkty sławy: ---

    To zadanie wzajemnie wyklucza się z zawarciem przymierza ze smokami. Po oddaniu jaja Quixote'owi, wszystkie smoki staną się wrogie.
  • Wykradnij smocze jajo z fortecy Zoga na Splądrowanych Pustkowiach i przynieś je Charlesowi Quixote'owi z Wąwozu Garoty.
    Doświadczenie: 20 000
    Nagroda: 10 000
    Punkty sławy: 80

    Jajo znajduje się w skrzyni w korytarzach pod fortyfikacją.
  • Zawrzyj przymierze ze smokami z Wąwozu Garoty.
    Doświadczenie: ---
    Nagroda: ---
    Punkty sławy: ---

    To zadanie wzajemnie wyklucza się z zawarciem przymierza z łowcami smoków. Po oddaniu jaja Deftclawowi, wszyscy łowcy smoków staną się wrodzy.
  • Znajdź smocze jajo i zwróć je wodzowi smoków, Deftclawowi Redreaverowi.
    Doświadczenie: 20 000
    Nagroda: 10 000
    Punkty sławy: 80

    Jajo znajduje się w skrzyni w korytarzach pod fortyfikacją.
  • Zawrzyj przymierze z Gildią Nekromantów z Shadowspire.
    Doświadczenie: ---
    Nagroda: ---
    Punkty sławy: ---

    To zadanie wzajemnie wyklucza się z zawarciem przymierza z klerykami. Po wykradnięciu Kociołka dla Sandro, wszyscy klerycy staną się wrodzy.
  • Przynieś Kociołek Nocnego Cienia przywódcy Gildii Nekromantów, Sandro. Kociołek znajduje się w Świątyni Słońca.
    Doświadczenie: 12 500
    Nagroda: 8 000
    Punkty sławy: 50

    Przede wszystkim należy zwerbować podwójnego agenta - Dysona Lelanda. Następnie należy zaprowadzić go do Świątyni Światła i splądrować ją.
  • Zawrzyj przymierze ze Świątynią Słońca w Murmurwoods.
    Doświadczenie: ---
    Nagroda: ---
    Punkty sławy: ---

    To zadanie wzajemnie wyklucza się z zawarciem przymierza z nekromantami. Pomimo tego, w wyniku błędu(?), po zniszczeniu transformatora nekromanci w mieście Twilight dalej będą przyjaźni.
  • Znajdź transformator szkieletów w Gildii Nekromantów z Shadowspire. Zniszcz go i wróć do Oskara Tyre.
    Doświadczenie: 50 000
    Nagroda: 10 000
    Punkty sławy: 200

    Przede wszystkim należy zwerbować podwójnego agenta - Dysona Lelanda. Następnie należy zaprowadzić go do podziemi Gildii Nekromantów, a po dotarciu do transformatora szkieletów zamknąć za sobą drzwi i zniszczyć transformator.

Zadania rady przymierza

  • Zabij dowódcę posterunku regnańskich piratów na Wyspach Krwawego Sztyletu.
    Doświadczenie: ---
    Nagroda: ---
    Punkty sławy: ---

    Posterunek piratów znajduje się na południu od głównej z Wysp Krawego Sztyletu. Dowódca najeźdźców - Blackwell Cooper - rezyduje w dużym pokoju narad ze stołem pośrodku.
  • Zatop flotę regnańską. Wróć do komnaty rady w Ravenshore.
    Doświadczenie: 100 000
    Nagroda: 10 000
    Punkty sławy: 470

    Flota stacjonuje na wschodzie Regny. Aby ją zatopić należy wystrzelić z działa znajdującego się na pobliskim wzgórzu. Amunicja do działka znajduje się w opuszczonej twierdzy piratów.
  • Porozmawiaj z nadwornym wieszczem zamku Ironfist, Xanthorem, na temat kryształu z Ravenshore.
    Doświadczenie: ---
    Nagroda: ---
    Punkty sławy: ---

    Xanthor wprowadza się do zjazdu znajdującego się najbliżej kryształu w Ravenshore.
  • Zdobądź Serce Ognia, Serce Powietrza, Serce Wody oraz Serce Ziemi z odpowiadających im wymiarom i dostarcz je Xanthorowi.
    Doświadczenie: 550 000
    Nagroda: ---
    Punkty sławy: 2 200

    Każde z serc znajduje się za portalami żywiołów. Warto mieć wysoko rozwinięte odporności na ataki magii żywiołów.
  • Znajdź przyczynę kataklizmu za Kryształowym Portalem.
    Doświadczenie: ---
    Nagroda: ---
    Punkty sławy: ---

    Na końcu Kryształu Escatona należy rozwikłać drobną łamigłówkę. Następnie, należy udać się na środek Wymiaru Między Wymiarami i odnaleźć labiryncie komnatę Niszczyciela. Trzeba będzie odpowiedzieć na trzy zagadki. Rozwiązanie to kolejno: więzienie, wewnątrz, jajo. Otrzymasz klucze do celi władców żywiołów.
  • Uwolnij Pyrannaste - Pana Ognia, Shalwenda - Pana Powietrza, Acwalandera - Pana Wody, Gralkora Okrutnego - Pana Ziemi.
    Doświadczenie: 500 000
    Nagroda: 40 000
    Punkty sławy: 2 000

    Władcy żywiołów zostali uwięzieni w "jajach", w czterech rogach mapy. Po uwolnieniu żywiołaków należy powrócić na Jadame.

Zadania promujące

  • Rycerz Znajdź Blazena Stormlance i odzyskaj włócznię Ebonest. Wróć do Leane Stormlance w Wąwozie Garoty i oddaj Ebonest Charlesowi Quixote'owi.
    Doświadczenie: 40 000 dla rycerzy, 30 000 dla pozostałych klasoras
    Nagroda: Awans rycerzy na czempionów
    Punkty sławy: 140

    Zarówno Blazen jak i Ebonest znajdują się w laboratorium szalonej nekromantki Zanthory, na północnym zachodzie Shadowspire. Do ukończenia promocyjnej części zadania potrzebna jest wyłącznie włócznia - należy zanieść ją Quixote'owi.
  • Rycerz Zdobądź lek dla Blazena Stormlance u Dervisha Chevrona w Ravenshore.
    Doświadczenie: 15 000
    Nagroda: Możliwość najęcia Blazena Stormlance oraz Leanne Stormlance
    Punkty sławy: 60

    Jest to "druga część" zadania promocyjnego. Blazen sam z siebie nie opuści laboratorium - jest przeklęty. Po rozmowie z rycerzem należy udać się do Dervisha, który odda drużynie klejnot odnowy. Błyskotka zdejmie klątwę z Blazena, a ten uda się do Gospody Awanturnika.
  • Kleryk Znajdź Proroctwa Słońca w Opuszczonej Świątyni i przynieś je Stephenowi.
    Doświadczenie: 35 000 dla kleryków, 25 000 dla pozostałych klasoras
    Nagroda: Awans kleryków na kapłanów słońca
    Punkty sławy: 100

    Księgę można zgarnąć uciekając z Wysp Krwawego Sztyletu na początku gry.
  • Nekromanta Znajdź zaginioną księgę Khela i zwróć ją Vetrinusowi z Shadowspire.
    Doświadczenie: 35 000 dla nekromantów, 25 000 dla pozostałych klasoras
    Nagroda: Awans nekromantów na liszów
    Punkty sławy: 100

    Księga znajduje się w Podniesionej Bibliotece na Wyspach Krwawego Sztyletu. Do awansu potrzebne też będą naczynia liszów, które można znaleźć w laboratorium Zanthory w Shadowspire (każda postać musi mieć naczynie w ekwipunku).
  • Wampir Znajdź sarkofag Korbu i szczątki Korbu, po czym zwróć je Latheanowi z Shadowspire.
    Doświadczenie: 35 000 dla wampirów, 25 000 dla pozostałych klasoras
    Nagroda: Awans wampirów na nosferatu
    Punkty sławy: 100

    Znalezienie sporego sarkofagu nie jest problemem - znajduje się oczywiście w grobowcu Korbu na Splądrowanych Pustkowiach. Szczątki wampira spoczywają w... Spiżarni Cyklopów na Pustyni Ironsand.
  • Mroczny elf Znajdź Cauri Blackthorne, a następnie wróć do Relburna Jeebs z Alvar z informacją o jej miejscu pobytu.
    Doświadczenie: 35 000 dla mrocznych elfów, 25 000 dla pozostałych klasoras
    Nagroda: 15 000, awans mrocznych elfów na patriarchów mrocznych elfów, możliwość najęcia Cauri Blackthorne
    Punkty sławy: 140

    W pierwszej kolejności należy udać się do Dantilliona z Murmurwoods, który rzuci nieco światła na miejsce pobytu Cauri. Drużyna otrzyma od niego również kilka zwojów kamienia w ciało. Teraz trzeba przeszukać okolicę Kręgu Druidów w pobliskim lesie - jeden z kamiennych posągów to Cauri - koniecznie należy ją wypytać o wszystko. Zgłoszenie się do Relburna w Alvar kończy zadanie promocyjne.
  • Minoaur Odszukaj topór Balthazara w kopalniach mrocznych krasnoludów. Potwierdź jego autentyczność u Daderossa. Zwróć topór Tessalarowi, dziedzicowi przywództwa nad stadem minotaurów.
    Doświadczenie: 35 000 dla minotaurów, 25 000 dla pozostałych klasoras
    Nagroda: Awans minotaurów na minotaurów lordów, topór Balthazara
    Punkty sławy: 100

    To zadanie zostaje odblokowane po osuszeniu Jamy Balthazara. Tak jak głosi zadanie: najpierw należy odszukać topór w kopalniach w Alvar, następnie należy pokazać go Daderossowi na Wyspach Krwawego Sztyletu celem otrzymania certyfikatu autentyczności, a na końcu obie te rzeczy pokazujemy Tessalarowi w Jamie Balthazara.
  • Troll Znajdź starożytną ojczyznę trolli i wróć do Vologa Sandwinda na pustyni Ironsand.
    Doświadczenie: 35 000 dla trolli, 25 000 dla pozostałych klasoras
    Nagroda: Awans trolli na trolle bojowe
    Punkty sławy: 100

    Należy udać się do Murmurwoods - na zachodzie znajduje się jaskinia. Wystarczy tylko wejść i wyjść, a następnie powrócić po promocję.
  • Smok Zabij wszystkich łowców smoków i zwróć miecz Whistlebone'a Deftclawowi Redreaverowi z Wąwozu Garoty.
    Doświadczenie: 35 000 dla smoków, 25 000 dla pozostałych klasoras
    Nagroda: Awans smoków na wielkie żmije, miecz Whistlebone'a
    Punkty sławy: 100

    Obóz został ulokowany w południowo zachodniej części wąwozu. Należy wybić wszystkich łowców włącznie z Jericiem Whistlebonem, a następnie zwrócić miecz liderowi smoków.

Zadania poboczne

  • Dostarcz zwoje z zaklęciem Ulecz Chorobę do pięciu chatek na zewnętrznych wyspach archipelagu Krwawego Sztyletu. Wróć do Aislena z Wysp Krwawego Sztyletu.
    Doświadczenie: 3 000
    Nagroda: 1 500
    Punkty sławy: 12

    Aislen podaruje drużynie trzy zwoje, o trzy kolejne musi zatroszczyć się gracz. Chatki znajdują się na osobnych wyspach, musimy się tam udać za pomocą portali. W każdym z domków trzeba porozmawiać o żółtej gorączce. Kiedy w ostatnim domku powiedzą nam, że epidemia minęła, możemy wrócić do zleceniodawcy.
  • Przynieś Hissowi z Wysp Krwawego Sztyletu posążek węża z Opuszczonej Świątyni.
    Doświadczenie: 7 500
    Nagroda: 2 000
    Punkty sławy: 30

    Posążek znajduje się w ukrytym kufrze w pomieszczeniu z ostatnią pułapką. Skrzynię odsłoni jedna z czerwonych płyt podłogowych po północnej stronie pokoju.
  • Znajdź proroctwa węża dla Pascelli Tisk.
    Doświadczenie: 750
    Nagroda: 500
    Punkty sławy: 3

    Księgę można znaleźć w Opuszczonej Świątyni na Wyspach Krwawego Sztyletu, zaraz na początku poziomu, w skrzyni za pomieszczeniem z ukrytymi po bokach pierzastymi wężami.
  • Znajdź Isthrica Języka, brata Rohtnaxa. Wróć do Rohtnaxa z wioski Kropla Krwi na Wyspie Krwawego Sztyletu.
    Doświadczenie: 750
    Nagroda: 2 eliksiry leczenia ran
    Punkty sławy: 3

    Isthric rezyduje w jednej z chatek na pomniejszych wysepkach.
  • Znajdź Olejek z Błogosławionego Ziela i przynieś go Languidowi z Wysp Krwawego Sztyletu.
    Doświadczenie: 7 500
    Nagroda: 2 000
    Punkty sławy: 30

    Szukać należy w Kryjówce Przemytników, w ogromnej jaskini chronionej pułapkami. Najlepiej odszukać olejek zanim dojdzie do rozmowy z Arionem Łowcą.
  • Odzyskaj tarczę Zaćmienia dla Lathiusa z Ravenshore.
    Doświadczenie: 25 000
    Nagroda: 2 000
    Punkty sławy: 100

    Tarcza znajduje się w Gildii Nekromantów na pierwszym piętrze, w pomieszczeniu pilnowanym przez strażników. Wykradnięcie tarczy postawi w stan alarmu całą gildię.
  • Wygraj rozgrywki Arcomage we wszystkich jedenastu tawernach, po czym wróć do Tonki Blueswan z Ravenshore.
    Doświadczenie: 50 000
    Nagroda: 3 000, miecz Glomenthal
    Punkty sławy: 200

    Wygrać trzeba we wszystkich 11 tawernach.
  • Zabij wszystkie dzikie wilki w Ravenshore. Wróć do Maddigan z Ravenshore.
    Doświadczenie: 7 500
    Nagroda: 2 500
    Punkty sławy: 30

    Wybić należy wszystkie wilki, także te zamieszkujące ich leże na północy Ravenshore.
  • Dostarcz fałszywy raport Strasznemu Piratowi Stanleyowi, który czeka w tawernie Odpoczynek Pirata na Wyspie Regna.
    Doświadczenie: 20 000
    Nagroda: 15 000
    Punkty sławy: 50

    Należy udać się do tawerny w Harecksburgu.
  • Uwolnij córkę Ariona Łowcy z fortecy ogrów w Alvar.
    Doświadczenie: 15 000
    Nagroda: 10 000
    Punkty sławy: 60

    Irabelle znajduje się w jednej z cel więziennych. Klucz trzyma przy sobie jeden z ogrów. Córka Ariona jest szczurołakiem, więc należy powstrzymać się od zabijania tej postaci.
  • Znajdź krąg sera Frelandeau, bryłę sera Eldenbrie, kulę sera Dunduck. Przynieś je Asaelowi Fromago z Alvar.
    Doświadczenie: 20 000
    Nagroda: 25 000
    Punkty sławy: 80

    Sery znajdziemy w kaplicach Eepa, w Ravenshore, na Splądrowanych Pustkowiach i Wąwozie Garoty.
  • Zabij wszystkie ogry w okolicach Alvar, po czym wróć do Keldona z Alvar. Ogry znajdują się na drogach, wzgórzach i w ich fortecy.
    Doświadczenie: 10 000
    Nagroda: 5 000
    Punkty sławy: 50

    W rzeczywistości należy zabić wszystkie stworzenia z Fortecy, nie tylko same ogry.
  • Dostarcz eliksiry odporności na magię ognia do sześciu południowych domów w Rust. Wróć do Pole'a z Rust.
    Doświadczenie: 8 500
    Nagroda: 1 500
    Punkty sławy: 34

    Na początku otrzymamy trzy eliksiry od Pole'a, więc gracz będzie musiał zdobyć, kupić lub sporządzić trzy kolejne. Wszystkie domki znajdują się w wiosce, po prostu należy zrobić obchód.
  • Znajdź Kość Zagłady dla Tantiliona z Shadowspire.
    Doświadczenie: 15 000
    Nagroda: 7 500
    Punkty sławy: 30

    Rzeczoną kość znajdziemy w legowisku dzikich wilków, w Ravenshore.
  • Znajdź Fiolkę Ziemi Cmentarnej. Zwróć ją Hallienowi z Shadowspire.
    Doświadczenie: 1 500
    Nagroda: 22 000
    Punkty sławy: 75

    W celu zdobycia fiolki z ziemią, należy udać się do Krypty Wampirów w Shadowspire. Artefakt ukryto w poprzedniej krypcie wampira Korbu.
  • Znajdź zagadkowe pudełko Iseldira dla Benefice'a z Shadowspire.
    Doświadczenie: 15 000
    Nagroda: 7 500
    Punkty sławy: 60

    Pudełko-łamigłówkę znajdziemy w labiryncie pod Laboratorium Zanthory, w Shadowspire.
  • Znajdź legendarny Bęben Zwycięstwa. Zwróć go Zelimowi z Wąwozu Garoty.
    Doświadczenie: 20 000
    Nagroda: 1 500
    Punkty sławy: 80

    Bęben odnajdziemy w Siedlisku Nag, w skrzyni chronionej potężną pułapką.
  • Znajdź Smocze Ziele dla Calindrila z Wąwozu Garoty.
    Doświadczenie: 10 000
    Nagroda: 1 500
    Punkty sławy: 40

    Smocze ziele rośnie w nadmiarze w północnych rejonach wąwozu. Można również wykonać bliźniaczą misję dla smoków, bez żadnych negatywnych konsekwencji.
  • Znajdź Smocze Ziele dla Baliona Tearwinga ze Smoczych Jam Wąwozu Garoty.
    Doświadczenie: 10 000
    Nagroda: 1 500
    Punkty sławy: 40

    Smocze ziele rośnie w nadmiarze w północnych rejonach wąwozu. Można również wykonać bliźniaczą misję dla łowców smoków, bez żadnych negatywnych konsekwencji.
  • Znajdź skarb Strasznego Pirata Stanleya.
    Doświadczenie: 15 500*
    Nagroda: ---
    Punkty sławy: 62

    Skarb znajduje się na Splądrowanych Pustkowiach, mocno strzeżony przez stado gorgon.
    * Doświadczenie otrzyma wyłącznie postać otwierająca skrzynię. Piraci nie dzielą się łupami ;).
  • Zabij wszystkie smoki z pustkowi Wąwozu Garoty. Wróć do Avalona z Wąwozu Garoty.
    Doświadczenie: 20 000
    Nagroda: 2 500
    Punkty sławy: 80

    Zadanie tylko dla drużyn, które opowiedziały się po stronie łowców smoków. Należy zabić wszystkie smoki z Wąwozu, z wykluczeniem oswojonych smoków. Pomimo rzezi, Deftclaw Redreaver nadal będzie mógł promować wszystkie smoki w drużynie na wielkie żmije.
  • Zabij wszystkich łowców smoków z pustkowi Wąwozu Garoty. Wróć do Jerina Płomienne Oko ze Smoczych Jam Wąwozu Garoty.
    Doświadczenie: 20 000
    Nagroda: 2 500
    Punkty sławy: 80

    Zadanie tylko dla drużyn, które opowiedziały się po stronie smoków. Należy zabić wszystkich łowców z Wąwozu, włączając w to oswojone smoki. Pomimo rzezi, Charles Quixote nadal będzie mógł promować wszystkich rycerzy w drużynie na czempionów.

Zadania alchemiczne

  • Przynieś Kelvinowi z Shadowspire podstawowe odczynniki potrzebne do stworzenia eliksiru czystego intelektu (4 żółte, 2 niebieskie i 1 czerwony).
    Doświadczenie: 5 000
    Nagroda: Eliksir czystego intelektu
    Punkty sławy: 20

    Wystarczy przynieść Kelvinowi odczynniki. Znajdziemy je leżące na ziemi, jako łup ze stworów/skrzyń lub w sklepach alchemicznych.
  • Przynieś Castigeirowi z Murmurwoods podstawowe odczynniki potrzebne do stworzenia eliksiru czystej osobowości (2 żółte, 4 niebieskie i 1 czerwony).
    Doświadczenie: 5 000
    Nagroda: Eliksir czystej osobowości
    Punkty sławy: 20

    Wystarczy przynieść Castigeirowi odczynniki. Znajdziemy je leżące na ziemi, jako łup ze stworów/skrzyń lub w sklepach alchemicznych.
  • Przynieś Talionowi z pustyni Ironsand podstawowe odczynniki potrzebne do stworzenia eliksiru czystej wytrzymałości (1 żółty, 4 niebieskie i 2 czerwone).
    Doświadczenie: 5 000
    Nagroda: Eliksir czystej wytrzymałości
    Punkty sławy: 20

    Wystarczy przynieść Talionowi odczynniki. Znajdziemy je leżące na ziemi, jako łup ze stworów/skrzyń lub w sklepach alchemicznych.
  • Przynieś Galvinusowi ze Splądrowanych Pustkowi podstawowe odczynniki potrzebne do stworzenia eliksiru czystej celności (4 żółte, 1 niebieski i 2 czerwone).
    Doświadczenie: 5 000
    Nagroda: Eliksir czystej celności
    Punkty sławy: 20

    Wystarczy przynieść Galvinusowi odczynniki. Znajdziemy je leżące na ziemi, jako łup ze stworów/skrzyń lub w sklepach alchemicznych.
  • Przynieś Thistle'owi z Wysp Krwawego Sztyletu podstawowe odczynniki potrzebne do stworzenia eliksiru czystej szybkości (1 żółty, 2 niebieskie i 4 czerwone).
    Doświadczenie: 5 000
    Nagroda: Eliksir czystej szybkości
    Punkty sławy: 4

    Wystarczy przynieść Thistle'owi odczynniki. Znajdziemy je leżące na ziemi, jako łup ze stworów/skrzyń lub w sklepach alchemicznych.
  • Przynieś Rihansi z Alvar podstawowe odczynniki potrzebne do stworzenia eliksiru czystego szczęścia (3 żółte, 3 niebieskie i 2 czerwone).
    Doświadczenie: 5 000
    Nagroda: Eliksir czystej szybkości
    Punkty sławy: 20

    Wystarczy przynieść Rihansi odczynniki. Znajdziemy je leżące na ziemi, jako łup ze stworów/skrzyń lub w sklepach alchemicznych.