Stworzenia

Ławice ryb Regnańscy biedacy Minotaury wieśniacy Mroczne elfy wieśniacy Jaszczuroludzie wieśniacy Ogry wieśniacy Wieśniacy nekromantów Trolle wieśniacy Pierzaste węże Żołnierze jaszczuroludzi Piraccy wieszczowie Wężoludzie Piraci Pirackie kuszniczki Szczurołaki Animaliści Centaury Wilki Zmiennokształtni Gogi Szkielety Osy Najemnicy Ogrzy wojownicy Klerycy Mroczne krasnoudy Błędne ogniki Głazy Ogrzy magowie Trolle wojownicy Mroczne elfy wojownicy Trytoni Wiwerny Wampiry Nagi Łowcy smoków Bazyliszki Gorgony Jednorożce Cyklopy Regnańscy piraci Regnańskie kuszniczki Nekromanci Młode smoki Kościane smoki Regnańscy magowie Salamandry Ifryty Krukoludzie Widmowi rycerze Żywiołaki ognia Żywiołaki powietrza Żywiołaki wody Żywiołaki ziemi Minotaurzy wojownicy Feniksy Ptaki gromu Burzyciele Bestie chaosu Koszmary Kryształowi wartownicy Smocze żółwie Smoki Krystałowe smoki

Stworzenia specjalne:
Kapitanowie piratów Zog "Szakal" Jeric Whistlebone Oswojone smoki Blackwell Cooper Król jednorożców Wielkie żmije
Ryby Ryby Ryby
Punkty życia 333
Klasa pancerza 333
Poziom 111
Doświadczenie 111111
SI UcieczkaUcieczkaUcieczka
Obrażenia Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- --- ---
Skarby --- --- ---
Odporność na obrażenia
Ogień 000
Powietrze 000
Woda 000
Ziemia 000
Duch 000
Umysł 000
Ciało 000
Światło 000
Ciemność 000
Fizyczne 000
Pozostałe informacje
Występowanie Splądrowane Pustkowia (Wymiar wody)
Nagroda100100100
Ubłocony wieśniak Ubłocony wieśniak Ubłocony wieśniak
Punkty życia 369
Klasa pancerza 356
Poziom 123
Doświadczenie 112439
SI UcieczkaUcieczkaUcieczka
Obrażenia Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 1 1 1
Odporność na obrażenia
Ogień 000
Powietrze 000
Woda 000
Ziemia 000
Duch 000
Umysł 000
Ciało 000
Światło 000
Ciemność 000
Fizyczne 000
Pozostałe informacje
Występowanie Regna
Nagroda 100 200 300
Minotaur wieśniak Minotaur wieśniak Minotaur wieśniak
Punkty życia 3921
Klasa pancerza 000
Poziom 136
Doświadczenie 113996
SI UcieczkaUcieczkaUcieczka
Obrażenia Fizyczne, wręcz
3k4 (3-12)
Fizyczne, wręcz
3k4+2 (5-14)
Fizyczne, wręcz
3k4+4 (7-16)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 2k6 (2-12) 3k6 (3-18) 4k6 (4-16)
Odporność na obrażenia
Ogień 000
Powietrze 000
Woda 000
Ziemia 000
Duch 000
Umysł 000
Ciało 000
Światło 000
Ciemność 000
Fizyczne 000
Pozostałe informacje
Występowanie Splądrowane Pustkowia (Jama Balthazara)
Nagroda 100 300 600
Mroczny elf wieśniak Mroczny elf wieśniak Mroczny elf wieśniak
Punkty życia 31730
Klasa pancerza 356
Poziom 158
Doświadczenie 1175144
SI UcieczkaUcieczkaUcieczka
Obrażenia Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 1k3 (1-3) 1k3 (1-3) 1k3 (1-3)
Odporność na obrażenia
Ogień 000
Powietrze 000
Woda 000
Ziemia 000
Duch 000
Umysł 000
Ciało 000
Światło 000
Ciemność 000
Fizyczne 000
Pozostałe informacje
Występowanie Ravenshore (Grobowiec lorda Brinne), Alvar
Nagroda 100 500 800
Ogr wieśniak Ogr wieśniak Ogr wieśniak
Punkty życia 62545
Klasa pancerza 356
Poziom 2711
Doświadczenie 24119231
SI UcieczkaUcieczkaUcieczka
Obrażenia Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 1 1 1
Odporność na obrażenia
Ogień 000
Powietrze 000
Woda 000
Ziemia 000
Duch 000
Umysł 000
Ciało 000
Światło 000
Ciemność 000
Fizyczne 000
Pozostałe informacje
Występowanie Splądrowane Pustkowia
Nagroda 200 700 1 100
Jaszczuroczłek wieśniak Jaszczuroczłek farmer Jaszczuroczłek chłop
Punkty życia 132130
Klasa pancerza 000
Poziom 468
Doświadczenie 555
SI UcieczkaUcieczkaUcieczka
Obrażenia Fizyczne, wręcz
3k4+2 (5-14)
Fizyczne, wręcz
3k4+4 (7-16)
Fizyczne, wręcz
3k4+6 (7-18)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 1k3 (1-3) 1k3 (1-3) 1k3 (1-3)
Odporność na obrażenia
Ogień 000
Powietrze 000
Woda 000
Ziemia 000
Duch 000
Umysł 000
Ciało 000
Światło 000
Ciemność 000
Fizyczne 000
Pozostałe informacje
Występowanie Wyspy Krwawego Sztyletu
Nagroda 400 600 800
Wieśniaczka Wieśniaczka Wieśniaczka
Punkty życia 132140
Klasa pancerza 000
Poziom 4610
Doświadczenie 5696200
SI UcieczkaUcieczkaUcieczka
Obrażenia Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 1 1 1
Odporność na obrażenia
Ogień 000
Powietrze 000
Woda 000
Ziemia 000
Duch 000
Umysł 000
Ciało 000
Światło 000
Ciemność 000
Fizyczne 000
Pozostałe informacje
Występowanie Shadowspire
Nagroda 400 600 1 000
Troll wieśniak Troll wieśniak Troll wieśniak
Punkty życia 132140
Klasa pancerza 000
Poziom 4610
Doświadczenie 5696200
SI UcieczkaUcieczkaUcieczka
Obrażenia Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Fizyczne, wręcz
2k2 (2-4)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 1 1 1
Odporność na obrażenia
Ogień 000
Powietrze 000
Woda 000
Ziemia 000
Duch 000
Umysł 000
Ciało 000
Światło 000
Ciemność 000
Fizyczne 000
Pozostałe informacje
Występowanie Pustynia Ironsand
Nagroda 400 600 1 000
Młody pierzasty wąż Pierzasty wąż Skrzydlaty wąż
Punkty życia 3 6 13
Klasa pancerza 0 0 0
Poziom 1 2 4
Doświadczenie 11 24 56
SI AgresywnyAgresywnyAgresywny
Obrażenia 1 Fizyczne, wręcz
3k2 (3-6)
Fizyczne, wręcz
3k2+3 (6-9)
Fizyczne, wręcz
3k2+6 (9-12)
Obrażenia 2 10% Ogień, dystans
3k2 (3-6)
10% Woda, dystans
3k2+3 (6-9)
---
Priorytet --- --- ---
Specjalne Trucizna3 Trucizna3 Trucizna3
Zaklęcia --- --- Błyskawica
10% P, 1
Skarby 2k5 (2-10)
5% L1 Klejnot
2k5 (2-10)
10% L1 Klejnot
2k5 (2-10)
15% L1 Klejnot
Odporność na obrażenia
Ogień 000
Powietrze 000
Woda 555
Ziemia 000
Duch 000
Umysł 000
Ciało 000
Światło 000
Ciemność 000
Fizyczne 555
Pozostałe informacje
Występowanie Wyspy Krwawego Sztyletu (Opuszczona Świątynia)
Nagroda 100 200 400
Jaszczuroczłek żołnierz Jaszczuroczłek sierżant Jaszczuroczłek kapitan
Punkty życia 132130
Klasa pancerza 000
Poziom 468
Doświadczenie 5696144
SI NormaNormaAgresywny
Obrażenia 1 Fizyczne, wręcz
3k4 (3-12)
Fizyczne, wręcz
3k4+2 (5-14)
Fizyczne, wręcz
3k4+4 (5-16)
Obrażenia 2 10% Fizyczne, dystans
4k2 (4-8)
15% Fizyczne, dystans
4k2+1 (5-9)
25% Fizyczne, dystans
4k2+4 (8-12)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 1k6 (1-6) 1k6 (1-6) 1k6 (1-6)
Odporność na obrażenia
Ogień 000
Powietrze 000
Woda 000
Ziemia 000
Duch 000
Umysł 000
Ciało 000
Światło 000
Ciemność 000
Fizyczne 000
Pozostałe informacje
Występowanie Wyspy Krwawego Sztyletu
Nagroda 400 600 800
Wężoczłek Starszy wężoczłek Wężoczłek wojownik
Punkty życia 17 25 45
Klasa pancerza 0 0 0
Poziom 5 7 11
Doświadczenie 75 119 231
SI AgresywnyAgresywnySamobójca
Obrażenia Fizyczne, wręcz
3k4 (3-12)
Fizyczne, wręcz
3k6+2 (3-20)
Fizyczne, wręcz
3k8+4 (3-28)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Trucizna3 Trucizna3 Trucizna3
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 5k5 (5-25) 5k5 (5-25)
10% L1 Pierścień
5k5 (5-25)
10% L2 Pierścień
Odporność na obrażenia
Ogień 0 0 0
Powietrze 0 0 0
Woda 0 0 0
Ziemia 0 0 0
Duch 0 0 0
Umysł 0 0 0
Ciało 0 0 0
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 0 0 0
Pozostałe informacje
Występowanie Wyspy Krwawego Sztyletu (Opuszczona Świątynia), Wąwóz Garoty (Gniazdo nag)
Nagroda 500 700 1 100
Pirat Bukanier Korsarz
Punkty życia 20 35 50
Klasa pancerza 0 0 0
Poziom 8 11 15
Doświadczenie 75 125 195
SI NormaAgresywnySamobójca
Obrażenia Fizyczne, wręcz
2k5 (2-10)
Fizyczne, wręcz
2k5+2 (4-12)
Fizyczne, wręcz
2k5+4 (6-14)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 5k2 (5-10) 7k2 (7-14) 10k2 (10-20)
60% L1 Miecz
Odporność na obrażenia
Ogień 0 0 0
Powietrze 0 0 0
Woda 0 0 0
Ziemia 0 0 0
Duch 0 0 0
Umysł 0 0 0
Ciało 0 0 0
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 0 0 0
Pozostałe informacje
Występowanie Wyspy Krwawego Sztyletu
Nagroda 800 1 100 1 500
Szczuroczłek Szczurołak Większy szczurołak
Punkty życia 30 45 67
Klasa pancerza 0 0 0
Poziom 8 11 15
Doświadczenie 144 231 375
SI AgresywnyAgresywnySamobójca
Obrażenia Fizyczne, wręcz
5k4+2 (7-22)
Fizyczne, wręcz
5k4+4 (9-24)
Fizyczne, wręcz
5k4+6 (11-26)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Choroba1 Choroba2 Choroba3
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 3k3 (3-9) 3k3 (3-9)
35% L1 Pierścień
3k3 (3-9)
45% L1 Pierścień
Odporność na obrażenia
Ogień 0 5 10
Powietrze 0 5 10
Woda 0 5 10
Ziemia 0 5 10
Duch 0 5 10
Umysł 0 5 10
Ciało 0 5 10
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 0 0 0
Pozostałe informacje
Występowanie Ravenshore (Nora dzikich wilków, Kryjówka przemytników,
Kaplica Eepa), Wąwóz Garoty (Kościół Eepa),
Splądrowane Pustkowia (Wielka Świątynia Eepa)
Nagroda 800 1 100 1 500
Animalista Zmiennokształtny Likantrop
Punkty życia 40 55 79
Klasa pancerza 0 0 0
Poziom 10 13 17
Doświadczenie 200 299 459
SI AgresywnyAgresywnyAgresywny
Obrażenia Fizyczne, wręcz
4k6+2 (6-26)
Fizyczne, wręcz
4k6+4 (8-28)
Fizyczne, wręcz
4k6+6 (10-30)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Choroba1 Choroba2 Choroba3
Zaklęcia Rozpylenie Trucizny
15% P, 4
Rozpylenie Trucizny
25% P, 4
Rozpylenie Trucizny
35% E, 4
Skarby 4k8 (4-42) 5k8 (5-40)
15% L1 Miecz
6k8 (6-48)
25% L1 Miecz
Odporność na obrażenia
Ogień 5 10 15
Powietrze 5 10 15
Woda 5 10 15
Ziemia 5 10 15
Duch 5 10 15
Umysł 5 10 15
Ciało 5 10 15
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 0 0 0
Pozostałe informacje
Występowanie Ravenshore (Kryjówka przemytników, Kaplica Eepa),
Wąwóz Garoty (Kościół Eepa), Splądrowane Pustkowia
(Wielka Świątynia Eepa)
Nagroda 1 000 1 300 1 700
Centaur Centaur wojownik Wódz centaurów
Punkty życia 45 61 86
Klasa pancerza 6 12 20
Poziom 11 14 18
Doświadczenie 231 336 504
SI AgresywnyAgresywnyAgresywny
Obrażenia Fizyczne, dystans
2k4+2 (4-10)
Fizyczne, dystans
2k4+4 (6-12)
Fizyczne, dystans
2k4+6 (8-14)
Priorytet Mężczyźni Mężczyźni Mężczyźni
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- Tarcza
10% E, 4
Tarcza
10% M, 7
Skarby 5k6 (5-30)
35% L1 Łuk
5k8 (5-40)
25% L2 Łuk
5k10 (5-50)
35% L3 Łuk
Odporność na obrażenia
Ogień 0 0 0
Powietrze 0 0 0
Woda 0 0 0
Ziemia 0 0 0
Duch 0 0 0
Umysł 0 0 0
Ciało 0 0 0
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 15 20 25
Pozostałe informacje
Występowanie Ravenshore
Nagroda 1 100 1 400 1 800
Młody dziki wilk Dziki wilk Przywódca stada
Punkty życia 35 61 93
Klasa pancerza 5 9 14
Poziom 9 14 19
Doświadczenie 171 336 551
SI SamobójcaSamobójcaSamobójca
Obrażenia Fizyczne, dystans
5k4 (5-20)
Fizyczne, dystans
5k4+2 (7-22)
Fizyczne, dystans
5k4+6 (11-26)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- Klątwa
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 15% L1 Pierścień 20% L1 Pierścień 25% L2 Pierścień
Odporność na obrażenia
Ogień 0 0 0
Powietrze 0 0 0
Woda 0 0 0
Ziemia 0 0 0
Duch 0 0 0
Umysł 0 0 0
Ciało 0 0 0
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 0 5 10
Pozostałe informacje
Występowanie Ravenshore (Nora dzikich wilków)
Nagroda 900 1 400 1 900
Zwierzęcy animalista Zwierzęcy zmiennokształtny Zwierzęcy likantrop
Punkty życia 55 79 107
Klasa pancerza 0 0 0
Poziom 13 17 21
Doświadczenie 299 459 651
SI AgresywnySamobójcaSamobójca
Obrażenia Fizyczne, wręcz
4k8 (4-32)
Fizyczne, wręcz
4k8+2 (6-34)
Fizyczne, wręcz
4k8+4 (8-36)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Choroba1 Choroba2 Choroba3
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 4k6 (4-24) 5k6 (5-30)
20% L2
6k6 (6-36)
20% L3
Odporność na obrażenia
Ogień 0 5 10
Powietrze 0 5 10
Woda 0 5 10
Ziemia 0 5 10
Duch 0 5 10
Umysł 0 5 10
Ciało 0 5 10
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 0 5 10
Pozostałe informacje
Występowanie Ravenshore (Kryjówka przemytników, Kaplica Eepa),
Wąwóz Garoty (Kościół Eepa), Splądrowane Pustkowia
(Wielka Świątynia Eepa)
Nagroda 1 300 1 700 2 100
Gog dymu Gog żaru Gog ognia
Punkty życia 40 55 93
Klasa pancerza 6 10 14
Poziom 10 13 19
Doświadczenie 200 299 551
SI NormaNormaAgresywny
Obrażenia Ogień, dystans
1k10+2 (3-12)
Ogień, dystans
1k10+6 (7-16)
Ogień, dystans
1k10+8 (9-18)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Wybuch przy śmierci
2k5 (2-10)
Ogień
Wybuch przy śmierci
3k5 (3-15)
Ogień
Wybuch przy śmierci
4k5 (4-20)
Ogień
Zaklęcia Ognisty pocisk
20% E, 5
Ognisty pocisk
25% E, 7
Ognista kula
30% M, 3
Skarby 5k15 (5-75) 8k15 (8-120) 11k15 (11-165)
Odporność na obrażenia
Ogień 15 25 30
Powietrze 0 0 0
Woda 0 0 0
Ziemia 0 0 0
Duch 0 0 0
Umysł 0 0 0
Ciało 0 0 0
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 0 0 0
Pozostałe informacje
Występowanie Pustynia Ironsand (Krypta trolli, Łańcuch ognia, Obóz wojskowy)
Nagroda 1 000 1 300 1 900
Szkielet łucznik Szkielet łowca Szkielet strzelec
Punkty życia 45 55 79
Klasa pancerza 14 16 22
Poziom 11 13 17
Doświadczenie 231 299 459
SI NormaAgresywnyAgresywny
Obrażenia 1 Fizyczne, dystans
2k6+2 (4-14)
Fizyczne, dystans
3k6+3 (6-21)
Fizyczne, dystans
3k7+3 (6-24)
Obrażenia 2 10% Ogień, dystans
2k6+2 (4-14)
10% Ogień, dystans
3k6+3 (6-21)
15% Ogień, dystans
3k7+3 (6-24)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 5k20 (5-100)
5% L1 Łuk
7k20 (7-140)
10% L2 Łuk
10k20 (10-200)
15% L3 Łuk
Odporność na obrażenia
Ogień 0 0 0
Powietrze 0 0 0
Woda 0 0 0
Ziemia 0 0 0
Duch 0 0 0
Umysł Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Ciało 0 0 0
Światło 0 0 0
Ciemność 30 40 50
Fizyczne 0 0 0
Pozostałe informacje
Występowanie Shadowspire (Laboratorium szalonej nekromantki)
Nagroda 1 100 1 300 1 700
Osa robotnica Osa strażniczka Osa wojowniczka
Punkty życia 67 86 121
Klasa pancerza 12 14 16
Poziom 15 18 23
Doświadczenie 375 504 759
SI AgresywnyAgresywnySamobójca
Obrażenia Fizyczne, wręcz
3k7+2 (5-23)
Fizyczne, wręcz
4k7+5 (9-33)
Fizyczne, wręcz
5k7+10 (15-45)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Lata Lata Lata
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 5k7 (5-35)
20% L1 Sztylet
5k9 (5-45)
20% L1 Miecz
5k11 (5-55)
20% L2 Miecz
Odporność na obrażenia
Ogień 0 0 0
Powietrze 0 0 0
Woda 0 0 0
Ziemia 0 0 0
Duch 0 0 0
Umysł 0 0 0
Ciało 0 0 0
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 0 0 0
Pozostałe informacje
Występowanie Alvar (Gniazdo os)
Nagroda 1 500 1 800 2 300
Żołnierz fortuny Najemnik Kapitan najemników
Punkty życia 40 79 129
Klasa pancerza 10 15 20
Poziom 10 17 24
Doświadczenie 200 459 816
SI AgresywnyAgresywnyAgresywny
Obrażenia Fizyczne, wręcz
3k7+4 (7-25)
Fizyczne, wręcz
3k7+6 (9-27)
Fizyczne, wręcz
3k7+8 (11-29)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 5k6 (5-30) 5k6 (5-30)
15% L2 Miecz
5k6 (5-30)
25% L3 Miecz
Odporność na obrażenia
Ogień 5 10 15
Powietrze 5 10 15
Woda 5 10 15
Ziemia 5 10 15
Duch 5 10 15
Umysł 5 10 15
Ciało 5 10 15
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 0 0 0
Pozostałe informacje
Występowanie Alvar (Forteca ogrów), Wąwóz Garoty (Obóz łowców smoków),
Splądrowane Pustkowia (Forteca barbarzyńców), Regna
(Twierdza piratów)
Nagroda 1 000 1 700 2 400
Ogr zabijaka Ogr wojownik Herszt ogrów
Punkty życia 67 100 162
Klasa pancerza 18 24 30
Poziom 15 20 28
Doświadczenie 375 600 1064
SI SamobójcaSamobójcaSamobójca
Obrażenia Fizyczne, wręcz
3k3+6 (9-15)
Fizyczne, wręcz
3k3+10 (13-19)
Fizyczne, wręcz
3k3+14 (17-23)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Zepsucie broni Zepsucie broni Zepsucie broni
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 10k5 (10-50)
20% L1 Pałka
10k7 (10-70)
25% L2 Pałka
10k9 (10-90)
35% L3 Pałka
Odporność na obrażenia
Ogień 5 10 20
Powietrze 5 10 20
Woda 5 10 20
Ziemia 5 10 20
Duch 0 0 0
Umysł 0 0 5
Ciało 5 10 20
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 10 15 25
Pozostałe informacje
Występowanie Alvar (Forteca ogrów), Splądrowane Pustkowia (Forteca barbarzyńców),
Regna (Przejście pod Regną, Twierdza piratów)
Nagroda 1 500 2 000 2 800
Akolita słońca Kleryk słońca Kapłan słońca
Punkty życia 40 100 180
Klasa pancerza 10 15 25
Poziom 10 20 30
Doświadczenie 200 600 1200
SI NormaNormaAgresywny
Obrażenia Fizyczne, dystans
6k4 (6-24)
Fizyczne, dystans
8k4+4 (12-36)
Fizyczne, dystans
9k4+8 (17-44)
Priorytet Nekromanci Nekromanci Nekromanci
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia 1 Świetlny pocisk
10% E, 4
Dzień bogów
15% E, 7
Świetlny pocisk
20% E, 7
Zaklęcia 2 Leczenie
10% E, 5
Leczenie
15% M, 7
Leczenie
20% A, 11
Skarby 10k10 (10-100)
25% L1 Kij
10k14 (10-140)
25% L2 Kij
10k16 (10-160)
25% L3 Kij
Odporność na obrażenia
Ogień 5 10 15
Powietrze 5 10 15
Woda 5 10 15
Ziemia 5 10 15
Duch 15 25 35
Umysł 15 25 35
Ciało 15 25 35
Światło Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 0 0 0
Pozostałe informacje
Występowanie Murmurwoods (Świątynia Słońca)
Nagroda 1 000 2 000 3 000
Krasnolud maruder Krasnolud bojownik Krasnolud berserker
Punkty życia 79 129 189
Klasa pancerza 12 14 16
Poziom 17 24 31
Doświadczenie 459 816 1271
SI AgresywnyAgresywnyAgresywny
Obrażenia 1
(nieużywane)
Fizyczne, wręcz
3k5+10 (13-25)
Fizyczne, wręcz
3k5+15 (18-30)
Fizyczne, wręcz
3k5+25 (28-40)
Obrażenia 2 Fizyczne, dystans
3k5+10 (13-25)
Fizyczne, dystans
3k5+15 (18-30)
Fizyczne, dystans
3k5+25 (28-40)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 15k8 (15-130)
20% L1 Klejnot
15k10 (15-150)
20% L2 Klejnot
15k16 (15-240)
40% L3 Klejnot
Odporność na obrażenia
Ogień 10 15 20
Powietrze 10 15 20
Woda 10 15 20
Ziemia Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Duch 0 0 0
Umysł 10 15 20
Ciało 10 15 20
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 10 15 20
Pozostałe informacje
Występowanie Alvar (Domostwo mrocznych krasnoludów),
Murmurwoods (Krąg druidów)
Nagroda 1 700 2 400 3 100
Tańczący ognik Ognik Błędny ognik
Punkty życia 67 121 258
Klasa pancerza 11 14 19
Poziom 15 23 38
Doświadczenie 375 759 1824
SI NormaNormaNorma
Obrażenia Światło, dystans
8k4 (8-32)
Światło, dystans
14k4 (14-56)
Światło, dystans
20k4 (20-80)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Lata Lata Lata
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 10k15 (10-150)
25% L2 Klejnot
10k15 (10-150)
25% L3 Klejnot
10k15 (10-150)
25% L4 Klejnot
Odporność na obrażenia
Ogień 5 10 15
Powietrze 0 5 10
Woda 0 0 5
Ziemia 0 5 10
Duch 0 0 5
Umysł Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Ciało 0 0 5
Światło Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 0 0 0
Pozostałe informacje
Występowanie Murmurwoods (Starożytny dom trolli)
Nagroda 1 500 2 300 3 800
Głaz Głaz Głaz
Punkty życia 50 100 227
Klasa pancerza 35 50 80
Poziom 12 20 35
Doświadczenie 264 600 1575
SI NormaAgresywnySamobójca
Obrażenia 1 Fizyczne, wręcz
3k10 (3-30)
Fizyczne, wręcz
4k10 (4-40)
Fizyczne, wręcz
5k10 (5-50)
Obrażenia 2 25% Fizyczne, dystans
2k6 (2-12)
25% Fizyczne, dystans
4k6 (4-24)
25% Fizyczne, dystans
6k6 (6-36)
Priorytet 2 2 3
Specjalne Zepsucie pancerza
Wybuch przy śmierci
4k5 (4-20)
Ziemia
Zepsucie pancerza
Wybuch przy śmierci
4k5 (4-20)
Ziemia
Zepsucie pancerza
Wybuch przy śmierci
4k5 (4-20)
Ziemia
Zaklęcia Wirujące ostrza
15% E, 4
Wirujące ostrza
20% M, 7
Wybuchający kamień
25% P, 4
Skarby 15k15 (15-225)
25% L3 Ruda
20k20 (20-400)
35% L4 Ruda
25k25 (25-625)
45% L5 Ruda
Odporność na obrażenia
Ogień 20 25 30
Powietrze 5 10 15
Woda 5 10 15
Ziemia Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Duch 0 0 0
Umysł Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Ciało 10 20 30
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 5 10 15
Pozostałe informacje
Występowanie Alvar (Domostwo mrocznych krasnoludów),
Murmurwoods (Krąg druidów), Wyspy Krwawego Sztyletu
(Podniesiona biblioteka, Wymiar ziemi)
Nagroda 1 200 2 000 3 500
Ogr uczeń maga Ogr mag Ogr mędrzec
Punkty życia 100 162 227
Klasa pancerza 14 18 30
Poziom 20 28 35
Doświadczenie 600 1064 1575
SI SamobójcaSamobójcaSamobójca
Obrażenia 1 Fizyczne, wręcz
4k4+4 (8-20)
Fizyczne, wręcz
6k4+6 (12-30)
Fizyczne, wręcz
9k4+8 (17-44)
Obrażenia 2 30% Ogień, dystans
4k4 (4-16)
30% Woda, dystans
6k4 (6-24)
30% Powietrze, dystans
8k4 (8-32)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- Klątwa Klątwa
Zaklęcia Ognisty pocisk
20% E, 5
Rozpylenie Trucizny
20% E, 7
Błyskawica
20% M, 7
Skarby 10k4 (10-40)
25% L2 Zwój z zaklęciem
10k6 (10-60)
30% L3 Zwój z zaklęciem
10k10 (10-100)
35% L7 Zwój z zaklęciem
Odporność na obrażenia
Ogień 5 10 15
Powietrze 5 10 15
Woda 5 10 15
Ziemia 5 10 15
Duch 5 10 15
Umysł 5 10 15
Ciało 5 10 15
Światło 0 0 0
Ciemność 5 10 15
Fizyczne 0 0 0
Pozostałe informacje
Występowanie Alvar (Forteca ogrów), Splądrowane Pustkowia (Forteca barbarzyńców),
Regna (Twierdza piratów)
Nagroda 2 000 2 800 3 500
Troll pałkarz Troll wojownik Herszt trolli
Punkty życia 86 162 258
Klasa pancerza 18 28 38
Poziom 18 28 38
Doświadczenie 504 1064 1824
SI AgresywnyAgresywnySamobójca
Obrażenia Fizyczne, wręcz
2k10+4 (6-24)
Fizyczne, wręcz
3k10+6 (9-39)
Fizyczne, wręcz
4k10+10 (14-50)
Priorytet Minotaury Minotaury Minotaury
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 6k6 (6-36) 6k6 (6-36)
5% L2 Pałka
6k6 (6-36)
15% L3 Pałka
Odporność na obrażenia
Ogień 0 0 0
Powietrze 5 10 15
Woda 5 10 15
Ziemia 5 10 15
Duch 0 0 0
Umysł 5 10 15
Ciało 10 20 30
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 20 30 40
Pozostałe informacje
Występowanie Pustynia Ironsand
Nagroda 1 800 2 800 3 800
Mroczny elf wojownik Mroczny elf obrońca Mroczny elf krzyżowiec
Punkty życia 67 153 269
Klasa pancerza 15 20 28
Poziom 15 27 39
Doświadczenie 375 999 1911
SI AgresywnyAgresywnyAgresywny
Obrażenia Fizyczne, wręcz
4k4+4 (8-20)
Fizyczne, wręcz
5k4+6 (11-26)
Fizyczne, wręcz
6k4+8 (14-32)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia Błyskawica
10% M, 9
Rozpylenie Trucizny
15% M, 9
Ognista kula
20% M, 7
Skarby 5k8 (5-40)
15% L2 Miecz
5k8 (5-40)
15% L3 Miecz
5k8 (5-40)
15% L4 Miecz
Odporność na obrażenia
Ogień 5 10 15
Powietrze 5 10 15
Woda 5 10 15
Ziemia 5 10 15
Duch 5 10 15
Umysł 5 10 15
Ciało 5 10 15
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 0 0 0
Pozostałe informacje
Występowanie Ravenshore
Nagroda 1 500 2 700 3 900
Tryton Tryton wojownik Tryton krzyżowiec
Punkty życia 100 180 337
Klasa pancerza 30 35 40
Poziom 20 30 45
Doświadczenie 600 1200 2475
SI NormaAgresywnySamobójca
Obrażenia Fizyczne, wręcz
4k7 (4-28)
Fizyczne, wręcz
6k7 (6-42)
Fizyczne, wręcz
7k7 (7-49)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 10k9 (10-90)
15% L1 Włócznia
10k13 (10-130)
15% L2 Włócznia
10k15 (10-150)
15% L3 Włócznia
Odporność na obrażenia
Ogień 0 0 0
Powietrze 5 10 15
Woda Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Ziemia 5 10 15
Duch 0 0 0
Umysł 5 10 15
Ciało 5 10 15
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 5 10 15
Pozostałe informacje
Występowanie Splądrowane Pustkowia (Jama Balthazara, Wymiar wody),
Wyspy Krwawego Sztyletu (Podniesiona biblioteka)
Nagroda 2 000 3 000 4 500
Wiwerna Rogata wiwerna Pradawna wiwerna
Punkty życia 93 162 247
Klasa pancerza 14 28 42
Poziom 19 28 37
Doświadczenie 551 1064 1739
SI NormaAgresywnySamobójca
Obrażenia Fizyczne, wręcz
7k6 (7-42)
Fizyczne, wręcz
9k6 (9-54)
Fizyczne, wręcz
12k6 (12-72)
Priorytet Smoki Smoki Smoki
Specjalne Lata
Trucizna2
Lata
Trucizna3
Lata
Uśmiercenie
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 10k15 (10-150) 10k20 (10-200) 10k30 (10-300)
Odporność na obrażenia
Ogień 0 5 10
Powietrze 0 0 5
Woda 0 5 10
Ziemia 0 0 5
Duch 0 0 5
Umysł 0 5 10
Ciało 0 5 10
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 15 20 25
Pozostałe informacje
Występowanie Splądrowane Pustkowia
Nagroda 1 900 2 800 3 700
Pomniejszy wampir Wampir Większy wampir
Punkty życia 100 162 280
Klasa pancerza 25 35 45
Poziom 20 28 40
Doświadczenie 600 1064 2000
SI AgresywnyAgresywnySamobójca
Obrażenia Fizyczne, wręcz
2k7+15 (17-29)
Fizyczne, wręcz
4k7+15 (19-43)
Fizyczne, wręcz
6k7+15 (21-57)
Priorytet Klerycy Klerycy Klerycy
Specjalne Choroba2 Wyssanie punktów magii Wyssanie punktów magii
Zaklęcia 1 Uderzenie umysłu
15% E, 4
Zranienie
15% E, 7
Osłabienie ducha
15% M, 7
Zaklęcia 2 Błogosławieństwo
10% E, 4
Heroizm
10% E, 4
Heroizm
10% M, 7
Skarby 20k8 (20-160)
15% L2 Buty
20k8 (20-160)
15% L2 Rękawice
20k8 (20-160)
15% L3 Peleryny
Odporność na obrażenia
Ogień 5 10 15
Powietrze 5 10 15
Woda 5 10 15
Ziemia 5 10 15
Duch 15 20 25
Umysł 15 20 25
Ciało 15 20 25
Światło 0 0 0
Ciemność 15 20 25
Fizyczne 0 0 0
Pozostałe informacje
Występowanie Shadowspire (Gildia Nekromantów, Krypta wampirów)
Nagroda 2 000 2 800 4 000
Naga Wojowniczka nag Królowa nag
Punkty życia 100 162 258
Klasa pancerza 10 12 16
Poziom 20 28 38
Doświadczenie 600 1064 1824
SI NormaAgresywnySamobójca
Obrażenia 1 Fizyczne, wręcz
5k3+6 (11-21)
Fizyczne, wręcz
8k3+6 (14-30)
Fizyczne, wręcz
10k3+6 (16-36)
Obrażenia 2 20% Woda, wręcz
2k6 (2-12)
20% Woda, wręcz
3k6 (3-18)
20% Woda, wręcz
4k6 (4-24)
Priorytet Kobiety Kobiety Kobiety
Specjalne Trucizna1 Trucizna1 Trucizna2
Zaklęcia Wirujące ostrza
5% P, 2
Wirujące ostrza
7% P, 3
Wirujące ostrza
10% P, 4
Skarby 5k20 (5-100)
5% L1 Miecz
7k20 (7-140)
10% L2 Miecz
10k20 (10-200)
15% L3 Miecz
Odporność na obrażenia
Ogień 5 10 15
Powietrze 0 5 10
Woda 5 10 15
Ziemia 0 5 10
Duch 0 0 0
Umysł 0 0 0
Ciało 0 0 0
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 5 10 15
Pozostałe informacje
Występowanie Wąwóz Garoty (Gniazdo nag), Splądrowane Pustkowia (Krypta Korbu)
Nagroda 2 000 2 800 3 800
Łowca smoków Krzyżowiec Zabójca smoków
Punkty życia 67 180 337
Klasa pancerza 45 65 85
Poziom 15 30 45
Doświadczenie 375 1200 2475
SI SamobójcaSamobójcaSamobójca
Obrażenia Fizyczne, wręcz
6k5+5 (11-35)
Fizyczne, wręcz
8k5+5 (13-45)
Fizyczne, wręcz
12k5 (12-60)
Priorytet Smoki Smoki Smoki
Specjalne Zepsucie pancerza Zepsucie pancerza Zepsucie broni
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 5k20 (5-100)
35% L1 Zbroja płytowa
7k20 (7-140)
40% L3 Zbroja płytowa
10k20 (10-200)
50% L4 Zbroja płytowa
Odporność na obrażenia
Ogień 5 10 15
Powietrze 5 10 15
Woda 5 10 15
Ziemia 5 10 15
Duch 5 10 15
Umysł 5 10 15
Ciało 5 10 15
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 5 10 15
Pozostałe informacje
Występowanie Wąwóz Garoty (Obóz łowców smoków)
Nagroda 1 500 3 000 4 500
Młody bazyliszek Bazyliszek Stary bazyliszek
Punkty życia 100 153 258
Klasa pancerza 0 0 0
Poziom 20 27 38
Doświadczenie 600 999 1824
SI NormaNormaAgresywny
Obrażenia Fizyczne, wręcz
5k13 (5-65)
Fizyczne, wręcz
6k13 (6-78)
Fizyczne, wręcz
7k13 (7-91)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Paraliż Skamienienie Skamienienie
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 5k5 (5-25) 7k5 (7-35) 10k5 (10-50)
Odporność na obrażenia
Ogień 5 10 15
Powietrze 5 10 15
Woda 5 10 15
Ziemia 10 20 30
Duch 0 0 0
Umysł 5 10 15
Ciało 5 10 15
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 5 10 15
Pozostałe informacje
Występowanie Murmurwoods (Starożytny dom trolli)
Nagroda 2 000 2 700 3 800
Mosiężna gorgona Brązowa gorgona Żelazna gorgona
Punkty życia 137 227 337
Klasa pancerza 20 25 30
Poziom 25 35 45
Doświadczenie 875 1575 2475
SI NormaNormaAgresywny
Obrażenia Fizyczne, wręcz
4k4+8 (12-24)
Fizyczne, wręcz
5k4+10 (15-30)
Fizyczne, wręcz
6k4+12 (18-36)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Paraliż Skamienienie Skamienienie
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 5k20 (5-100) 10k20 (10-200) 15k20 (15-300)
Odporność na obrażenia
Ogień Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Powietrze Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Woda 0 0 0
Ziemia 0 0 0
Duch 5 10 15
Umysł 5 10 15
Ciało 5 10 15
Światło 5 10 15
Ciemność 5 10 15
Fizyczne 20 25 30
Pozostałe informacje
Występowanie Splądrowane Pustkowia
Nagroda 2 500 3 500 4 500
Źrebię jednorożca Jednorożec Przywódca jednorożców
Punkty życia 137 227 337
Klasa pancerza 20 30 40
Poziom 25 35 45
Doświadczenie 875 1575 2475
SI AgresywnyAgresywnyAgresywny
Obrażenia Woda, dystans
5k6 (5-30)
Ogień, dystans
6k6 (6-36)
Powietrze, dystans
7k6 (7-42)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- Potrójny strzał
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 20k5 (20-100)
45% L1 Pierścień
20k5 (20-100)
45% L2 Amulet
20k5 (20-100)
45% L3 Klejnot
Odporność na obrażenia
Ogień 0 0 0
Powietrze 25 35 45
Woda 0 0 0
Ziemia 25 35 45
Duch 0 0 0
Umysł 10 20 30
Ciało 10 20 30
Światło 25 35 45
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 10 20 30
Pozostałe informacje
Występowanie Murmurwoods
Nagroda 2 500 3 500 4 500
Cyklop Cyklop łowca Cyklop wojownik
Punkty życia 129 237 374
Klasa pancerza 0 0 0
Poziom 24 36 48
Doświadczenie 816 1656 2784
SI NormaAgresywnyAgresywny
Obrażenia Fizyczne, wręcz
14k2+3 (17-31)
Fizyczne, wręcz
16k2+4 (20-36)
Fizyczne, wręcz
18k2+6 (24-42)
Priorytet Trolle Trolle Trolle
Specjalne Paraliż Paraliż Paraliż
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 15k10 (15-150) 20k10 (20-200) 25k10 (25-250)
Odporność na obrażenia
Ogień 5 10 15
Powietrze 5 10 15
Woda 5 10 15
Ziemia 5 10 15
Duch 0 5 10
Umysł 0 5 10
Ciało 0 5 10
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 5 10 15
Pozostałe informacje
Występowanie Pustynia Ironsand (Spiżarnia cyklopów)
Nagroda 2 400 3 600 4 800
Regnański bandyta Regnański pirat Regnański brygadier
Punkty życia 89 189 400
Klasa pancerza 0 0 0
Poziom 18 31 50
Doświadczenie 504 1271 3000
SI AgresywnyAgresywnyAgresywny
Obrażenia Fizyczne, wręcz
4k10+8 (12-48)
Fizyczne, wręcz
6k10+8 (14-68)
Fizyczne, wręcz
8k10+8 (16-88)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Zepsucie przedmiotu Zepsucie pancerza Zepsucie broni
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 5k30 (5-150)
20% L2 Miecz
7k30 (7-210)
20% L3 Miecz
5k30 (5-150)
20% L4 Miecz
Odporność na obrażenia
Ogień 0 0 0
Powietrze 0 0 0
Woda 0 0 0
Ziemia 0 0 0
Duch 0 0 0
Umysł 0 0 0
Ciało 0 0 0
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 0 0 0
Pozostałe informacje
Występowanie Wyspy Krwawego Sztyletu (Posterunek piratów),
Regna (Dok małej łodzi podwodnej,
Przejście pod Regną, Twierdza piratów, Opuszczona wieża piratów)
Opcjonalnie: Ravenshore
Nagroda 1 800 3 100 5 000
Regnańska kuszniczka Regnańska arbalistka Regnańska porucznik
Punkty życia 89 189 400
Klasa pancerza 0 0 0
Poziom 18 31 50
Doświadczenie 504 1271 3000
SI AgresywnyAgresywnyAgresywny
Obrażenia 1 Fizyczne, dystans
6k4+6 (12-30)
Fizyczne, dystans
7k4+7 (14-35)
Fizyczne, dystans
8k4+8 (16-40)
Obrażenia 2 35% Fizyczne, dystans
6k2+6 (12-18)
45% Fizyczne, dystans
7k2+7 (14-21)
55% Fizyczne, dystans
8k2+8 (16-24)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Zepsucie przedmiotu Zepsucie pancerza Zepsucie broni
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 5k30 (5-150)
15% L2 Łuk
7k30 (7-210)
15% L3 Łuk
5k30 (5-150)
15% L4 Łuk
Odporność na obrażenia
Ogień 0 0 0
Powietrze 0 0 0
Woda 0 0 0
Ziemia 0 0 0
Duch 0 0 0
Umysł 0 0 0
Ciało 0 0 0
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 0 0 0
Pozostałe informacje
Występowanie Regna (Dok małej łodzi podwodnej,
Przejście pod Regną, Twierdza piratów, Opuszczona wieża piratów)
Nagroda 1 800 3 100 5 000
Regnańska kuszniczka Regnańska arbalistka Regnańska porucznik
Punkty życia 17 30 40
Klasa pancerza 0 0 0
Poziom 5 8 10
Doświadczenie 75 144 200
SI NormaAgresywnySamobójca
Obrażenia 1 Fizyczne, dystans
1k9+3 (4-12)
Fizyczne, dystans
1k9+5 (6-14)
Fizyczne, dystans
1k9+7 (8-16)
Obrażenia 2 20% Fizyczne, dystans
4k3 (4-12)
30% Fizyczne, dystans
4k3+1 (5-13)
40% Fizyczne, dystans
4k3+4 (8-16)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 5k2 (5-10) 7k2 (7-14) 10k2 (10-20)
60% L1 Łuk
Odporność na obrażenia
Ogień 0 0 5
Powietrze 0 0 5
Woda 0 0 5
Ziemia 0 0 5
Duch 0 0 5
Umysł 0 0 5
Ciało 0 0 5
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 0 0 0
Pozostałe informacje
Występowanie Wyspy Krwawego Sztyletu (Posterunek piratów)
Nagroda 500 800 1 000
Wieszcz piratów Mag piratów Czarodziej piratów
Punkty życia 3 6 9
Klasa pancerza 0 0 0
Poziom 1 2 3
Doświadczenie 11 24 39
SI AgresywnyAgresywnyAgresywny
Obrażenia Fizyczne, dystans
2k4+1 (3-9)
Fizyczne, dystans
2k4+2 (4-10)
Fizyczne, dystans
3k4+4 (7-16)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia Ognisty pocisk
30% E, 4
Błyskawica
40% E, 4
Rozpylenie Trucizny
50% E, 4
Skarby 5k2 (5-10) 7k2 (7-14) 10k2 (10-20)
50% L1 Zwój z zaklęciem
Odporność na obrażenia
Ogień 0 0 5
Powietrze 0 0 5
Woda 0 0 5
Ziemia 0 0 5
Duch 0 0 5
Umysł 0 0 5
Ciało 0 0 5
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 0 0 0
Pozostałe informacje
Występowanie Wyspy Krwawego Sztyletu (Posterunek piratów)
Nagroda 100 200 300
Regnański czarnoksiężnik Regnański mag bitewny Regnański arcymag
Punkty życia 137 400 787
Klasa pancerza 0 0 0
Poziom 25 50 75
Doświadczenie 875 3000 6375
SI AgresywnyAgresywnyAgresywny
Obrażenia Fizyczne, dystans
3k6+3 (6-21)
Fizyczne, dystans
4k6+4 (8-28)
Fizyczne, dystans
5k6+5 (10-35)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia Błyskawica
20% M, 7
Rozpylenie Trucizny
25% M, 7
Ognisty pocisk
35% M, 9
Skarby 5k30 (5-150)
20% L2 Różdżka
7k30 (7-210)
20% L3 Różdżka
5k30 (5-150)
20% L4 Różdżka
Odporność na obrażenia
Ogień 0 0 25
Powietrze 25 0 0
Woda 0 25 0
Ziemia 0 0 0
Duch 10 10 10
Umysł 10 10 10
Ciało 10 10 10
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 0 0 0
Pozostałe informacje
Występowanie Regna (Dok małej łodzi podwodnej,
Przejście pod Regną, Twierdza piratów, Opuszczona wieża piratów)
Nagroda 2 500 5 000 7 500
Adept ścieżki mroku Nekromanta Mistrz nekromanta
Punkty życia 180 302 495
Klasa pancerza 14 18 30
Poziom 30 42 57
Doświadczenie 1200 2184 3819
SI AgresywnyAgresywnyAgresywny
Obrażenia Ciemność, dystans
9k4 (9-36)
Ciemność, dystans
12k4 (12-48)
Ciemność, dystans
16k4 (16-64)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Strach Strach Strach
Zaklęcia 1 Toksyczna chmura
20% E, 4
Błyskawica
30% E, 7
Ognista kula
40% M, 9
Zaklęcia 2 --- --- Odbicie bólu
10% M, 10
Skarby 20k8 (20-160)
15% L3 Pierścień
20k8 (20-160)
15% L3 Różdżka
20k8 (20-160)
15% L5 Buty
Odporność na obrażenia
Ogień 10 20 30
Powietrze 10 20 30
Woda 10 20 30
Ziemia 10 20 30
Duch 0 5 10
Umysł 5 10 15
Ciało 5 10 15
Światło 0 0 0
Ciemność 50 75 Niewrażliwy
Fizyczne 0 0 0
Pozostałe informacje
Występowanie Shadowspire (Gildia Nekromantów,
Laboratorium szalonej nekromantki)
Nagroda 3 000 4 200 5 700
Smocze pisklę Mały smok Młody smok
Punkty życia 67 227 547
Klasa pancerza 40 50 60
Poziom 15 35 60
Doświadczenie 375 1575 4200
SI AgresywnyAgresywnyAgresywny
Obrażenia Woda, dystans
5k10 (5-50)
Woda, dystans
7k10 (7-70)
Woda, dystans
9k10 (9-90)
Priorytet Rycerze Rycerze Rycerze
Specjalne Lata Lata Lata
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 4k8 (4-32) 4k12 (4-48) 4k20 (4-80)
Odporność na obrażenia
Ogień 10 15 20
Powietrze 10 15 20
Woda 10 15 20
Ziemia 10 15 20
Duch 0 0 0
Umysł 10 15 20
Ciało 10 15 20
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 10 15 20
Pozostałe informacje
Występowanie Wąwóz Garoty (Grota smoków), Pustynia Ironsand (Jaskinia Ilsingore'a),
Regna (Jaskinia starego Loeba), Shadowspire (Jaskinia Yaardrake'a)
Nagroda 1 500 3 500 6 000
Szkieletowy smok Kościany smok Nieumarły smok
Punkty życia 180 337 540
Klasa pancerza 0 0 0
Poziom 30 45 60
Doświadczenie 1200 2475 4200
SI AgresywnyAgresywnySamobójca
Obrażenia Ciemność, dystans
5k6 (5-30)
Ciemność, dystans
7k6 (7-42)
Ciemność, dystans
9k6 (9-54)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Lata
Strach
Lata
Klątwa
Lata
Obłęd
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 10k20 (10-200)
35% L2 Amulet
15k20 (15-300)25% L3 Amulet 18k20 (18-360)15% L4 Amulet
Odporność na obrażenia
Ogień 5 10 15
Powietrze 5 10 15
Woda 5 10 15
Ziemia 5 10 15
Duch 0 0 0
Umysł Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Ciało 5 10 15
Światło 0 0 0
Ciemność Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Fizyczne 5 10 15
Pozostałe informacje
Występowanie Shadowspire (Laboratorium szalonej nekromantki)
Nagroda 3 000 4 500 6 000
Traszka ogniowa Jaszczurka ogniowa Salamandra
Punkty życia 171 387 683
Klasa pancerza 30 35 40
Poziom 29 49 69
Doświadczenie 1131 2891 5451
SI NormaAgresywnySamobójca
Obrażenia Ogień, wręcz
6k7 (6-42)
Ogień, wręcz
8k7+5 (13-61)
Ogień, wręcz
10k7+10 (20-80)
Priorytet --- --- 2
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia Ognisty pocisk
10% M, 5
Ognisty pocisk
20% M, 7
Ognisty pocisk
30% M, 9
Skarby 11k20 (11-220) 17k20 (17-340) 21k20 (21-420)
Odporność na obrażenia
Ogień Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Powietrze 10 15 20
Woda 0 0 0
Ziemia 10 15 20
Duch 0 0 0
Umysł 10 15 20
Ciało 10 15 20
Światło 5 5 5
Ciemność 5 5 5
Fizyczne 10 15 20
Pozostałe informacje
Występowanie Pustynia Ironsand (Wymiar ognia, Łańcuch ognia)
Nagroda 2 900 4 900 6 900
Ifrit żołnierz Ifrit rycerz Lord ifritów
Punkty życia 337 467 617
Klasa pancerza 0 0 0
Poziom 45 55 65
Doświadczenie 2475 3575 4875
SI SamobójcaSamobójcaSamobójca
Obrażenia Ogień, wręcz
7k8 (7-56)
Ogień, wręcz
9k8 (9-72)
Ogień, wręcz
10k8 (10-80)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Lata Lata Lata
Zaklęcia Ognista kula
10% M, 5
Ognista kula
20% M, 7
Ognista kula
30% M, 9
Skarby 10k20 (10-200)
50% L4 Miecz
10k20 (10-200)
50% L4 Miecz
10k20 (10-200)
50% L5 Miecz
Odporność na obrażenia
Ogień Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Powietrze 5 10 20
Woda 0 0 0
Ziemia 5 10 20
Duch 0 0 0
Umysł Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Ciało 5 10 20
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 20 30 40
Pozostałe informacje
Występowanie Splądrowane Pustkowia (Krypta Korbu), Pustynia Ironsand
(Wymiar ognia, Obóz wojskowy)
Nagroda 4 500 5 500 6 500
Gawron Wrona Kruk
Punkty życia 280 400 540
Klasa pancerza 15 20 28
Poziom 40 50 60
Doświadczenie 2000 3000 4200
SI AgresywnyAgresywnyAgresywny
Obrażenia Fizyczne, wręcz
12k7 (12-84)
Fizyczne, wręcz
13k7 (13-91)
Fizyczne, wręcz
14k7 (4-98)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Lata Lata Lata
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 10k25 (10-250)
30% L3 Miecz
10k25 (10-250)
40% L4 Miecz
10k25 (10-250)
50% L5 Miecz
Odporność na obrażenia
Ogień 10 20 30
Powietrze Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Woda 10 20 30
Ziemia 0 0 0
Duch 0 0 0
Umysł 10 20 30
Ciało 10 20 30
Światło 5 5 5
Ciemność 5 5 5
Fizyczne 10 20 30
Pozostałe informacje
Występowanie Murmurwoods (Wymiar powietrza)
Nagroda 4 000 5 000 6 000
Widmowy rycerz Widmowy czempion Widmowy lord
Punkty życia 280 510 717
Klasa pancerza 40 50 60
Poziom 40 58 71
Doświadczenie 2000 3944 5751
SI NormaAgresywnyAgresywny
Obrażenia 1 Fizyczne, wręcz
7k7 (7-49)
Fizyczne, wręcz
7k7+10 (17-59)
Fizyczne, wręcz
7k7+25 (32-74)
Obrażenia 2 20% Powietrze, dystans
3k10 (3-30)
40% Woda, dystans
4k10 (4-40)
60% Ogień, dystans
5k10 (5-50)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 10k25 (10-250)
30% L5 Kolczuga
10k25 (10-250)
30% L5 Zbroja płytowa
10k25 (10-250)
30% L5 Miecz
Odporność na obrażenia
Ogień 15 25 30
Powietrze 15 25 30
Woda 15 25 30
Ziemia 15 25 30
Duch 15 25 30
Umysł 15 25 30
Ciało 15 25 30
Światło 15 25 30
Ciemność 15 25 30
Fizyczne 0 0 0
Pozostałe informacje
Występowanie Wymiar Między Wymiarami (Pałac Escatona, Więzienie władcy ognia, Więzienie władcy powietrza, Więzienie władcy wody,
Więzienie władcy ziemi)
Nagroda 4 000 5 800 7 100
Mniejszy żywiołak ognia Żywiołak ognia Większy żywiołak ognia
Punkty życia 400 617 880
Klasa pancerza 0 0 0
Poziom 50 65 80
Doświadczenie 3000 4875 7200
SI AgresywnyAgresywnyAgresywny
Obrażenia Ogień, wręcz
7k10 (7-70)
Ogień, wręcz
9k10 (9-90)
Ogień, wręcz
10k10 (10-100)
Priorytet --- --- 2
Specjalne Lata Lata Lata
Zaklęcia Ognista kula
20% M, 9
Pośpiech
30% M, 9
Spalenie
40% A, 10
Skarby 10k30 (10-300)
15% L4
10k40 (10-400)
15% L5
10k40 (10-400)
15% L6
Odporność na obrażenia
Ogień Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Powietrze 10 20 30
Woda 0 0 0
Ziemia 10 20 30
Duch 0 0 0
Umysł Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Ciało 10 20 30
Światło 10 20 30
Ciemność 10 20 30
Fizyczne 10 20 30
Pozostałe informacje
Występowanie Pustynia Ironsand (Wymiar ognia, Zamek ognia),
Wymiar Między Wymiarami (Więzienie władcy wody)
Nagroda 5 000 6 500 8 000
Mniejszy żywiołak powietrza Żywiołak powietrza Większy żywiołak powietrza
Punkty życia 400 617 880
Klasa pancerza 0 0 0
Poziom 50 65 80
Doświadczenie 3000 4875 7200
SI AgresywnyAgresywnyAgresywny
Obrażenia Powietrze, wręcz
7k10 (7-70)
Powietrze, wręcz
9k10 (9-90)
Powietrze, wręcz
10k10 (10-100)
Priorytet --- --- 2
Specjalne Lata Lata Lata
Zaklęcia Iskry
20% M, 9
Błyskawica
30% M, 9
Implozja
40% A, 10
Skarby 10k30 (10-300)
10% L4
10k40 (10-400)
10% L5
10k40 (10-400)
10% L6
Odporność na obrażenia
Ogień 10 20 30
Powietrze Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Woda 10 20 30
Ziemia 0 0 0
Duch 0 0 0
Umysł Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Ciało 10 20 30
Światło 10 20 30
Ciemność 10 20 30
Fizyczne 10 20 30
Pozostałe informacje
Występowanie Murmurwoods (Wymiar powietrza, Zamek powietrza),
Wymiar Między Wymiarami (Więzienie władcy ziemi)
Nagroda 5 000 6 500 8 000
Mniejszy żywiołak wody Żywiołak wody Większy żywiołak wody
Punkty życia 400 617 880
Klasa pancerza 0 0 0
Poziom 50 65 80
Doświadczenie 3000 4875 7200
SI AgresywnyAgresywnyAgresywny
Obrażenia Woda, wręcz
7k10 (7-70)
Woda, wręcz
9k10 (9-90)
Woda, wręcz
10k10 (10-100)
Priorytet --- --- 2
Specjalne Lata Lata Lata
Zaklęcia Lodowy pocisk
20% E, 7
Rozprysk kwasu
30% M, 9
Lodowa eksplozja
40% A, 10
Skarby 10k30 (10-300)
10% L4
10k40 (10-400)
10% L5
10k40 (10-400)
10% L6
Odporność na obrażenia
Ogień 10 20 30
Powietrze 10 20 30
Woda Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Ziemia 0 0 0
Duch 0 0 0
Umysł Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Ciało 10 20 30
Światło 10 20 30
Ciemność 10 20 30
Fizyczne 10 20 30
Pozostałe informacje
Występowanie Splądrowane Pustkowia (Wymiar wody),
Wymiar Między Wymiarami (Więzienie władcy ognia)
Nagroda 5 000 6 500 8 000
Mniejszy żywiołak ziemi Żywiołak ziemi Większy żywiołak ziemi
Punkty życia 400 617 880
Klasa pancerza 0 0 0
Poziom 50 65 80
Doświadczenie 3000 4875 7200
SI AgresywnyAgresywnyAgresywny
Obrażenia Fizyczne, wręcz
7k10 (7-70)
Fizyczne, wręcz
9k10 (9-90)
Fizyczne, wręcz
10k10 (10-100)
Priorytet --- --- 2
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia Wirujące ostrza
20% M, 9
Wybuchający kamień
30% M, 5
Zniekształcenie
40% A, 10
Skarby 10k30 (10-300)
15% L4 Ruda
10k40 (10-400)
15% L5 Ruda
10k40 (10-400)
15% L6 Ruda
Odporność na obrażenia
Ogień 10 20 30
Powietrze 0 0 0
Woda 10 20 30
Ziemia Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Duch 0 0 0
Umysł Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Ciało 10 20 30
Światło 10 20 30
Ciemność 10 20 30
Fizyczne 10 20 30
Pozostałe informacje
Występowanie Wyspy Krwawego Sztyletu (Wymiar ziemi),
Wymiar Między Wymiarami (Więzienie władcy powietrza)
Nagroda 5 000 6 500 8 000
Minotaur strażnik Minotaur wojownik Wódz minotaurów
Punkty życia 269 525 861
Klasa pancerza 30 35 40
Poziom 39 59 79
Doświadczenie 1911 4071 7031
SI NormaAgresywnySamobójca
Obrażenia Fizyczne, wręcz
6k7 (6-47)
Fizyczne, wręcz
8k7+5 (13-61)
Fizyczne, wręcz
10k7+10 (20-80)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia Błogosławieństwo
10% M, 5
Heroizm
10% M, 7
Heroizm
10% M, 10
Skarby 20k5 (20-100)
25% L3 Topór
20k5 (20-100)
25% L4 Topór
20k5 (20-100)
25% L5 Topór
Odporność na obrażenia
Ogień 5 15 25
Powietrze 5 15 25
Woda 5 15 25
Ziemia 5 15 25
Duch 5 15 25
Umysł 5 15 25
Ciało 5 15 25
Światło 5 15 25
Ciemność 5 15 25
Fizyczne 5 15 25
Pozostałe informacje
Występowanie Splądrowane Pustkowia (Jama Balthazara)
Nagroda 3 900 5 900 7 900
Ognisty ptak Feniks Wielki feniks
Punkty życia 269 525 861
Klasa pancerza 30 35 40
Poziom 39 59 79
Doświadczenie 1911 4071 7031
SI NormaAgresywnySamobójca
Obrażenia Ogień, wręcz
4k17+10 (14-78)
Ogień, wręcz
5k17+5 (10-90)
Ogień, wręcz
6k17+10 (16-112)
Priorytet --- --- 2
Specjalne Lata Lata Lata
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 11k20 (11-220) 17k20 (17-340) 21k20 (21-420)
Odporność na obrażenia
Ogień Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Powietrze 10 15 20
Woda 0 0 0
Ziemia 10 15 20
Duch 0 0 0
Umysł 10 15 20
Ciało 10 15 20
Światło 5 5 5
Ciemność 5 5 5
Fizyczne 10 15 20
Pozostałe informacje
Występowanie Pustynia Ironsand (Obóz wojskowy)
Nagroda 3 900 5 900 7 900
Sokół mgielny Burzowy orzeł Ptak gromów
Punkty życia 269 525 861
Klasa pancerza 30 35 40
Poziom 39 59 79
Doświadczenie 1911 4071 7031
SI NormaAgresywnySamobójca
Obrażenia Powietrze, wręcz
6k7 (6-42)
Powietrze, wręcz
8k7+5 (13-61)
Powietrze, wręcz
10k7+10 (20-80)
Priorytet --- --- 2
Specjalne Lata Lata Lata
Zaklęcia Błyskawica
10% M, 5
Błyskawica
20% M, 7
Błyskawica
30% M, 9
Skarby 20k30 (20-600) 25k30 (25-750) 30k30 (30-900)
Odporność na obrażenia
Ogień 5 10 20
Powietrze Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Woda 5 10 20
Ziemia 0 0 0
Duch 0 0 0
Umysł 5 10 20
Ciało 5 10 20
Światło 5 5 5
Ciemność 5 5 5
Fizyczne 5 10 20
Pozostałe informacje
Występowanie Murmurwoods (Wymiar powietrza)
Nagroda 3 900 5 900 7 900
Szturmowiec Moloch Burzyciel
Punkty życia 337 540 977
Klasa pancerza 35 50 80
Poziom 45 60 85
Doświadczenie 2475 4200 8075
SI NormaAgresywnySamobójca
Obrażenia Fizyczne, wręcz
3k10+20 (23-50)
Fizyczne, wręcz
4k10+30 (34-70)
Fizyczne, wręcz
5k10+40 (45-90)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Zepsucie broni Zepsucie pancerza Zepsucie pancerza
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 5k50 (5-250)
20% L1 Ruda
10k50 (10-500)
30% L3 Ruda
15k50 (15-750)
40% L6 Ruda
Odporność na obrażenia
Ogień 0 0 0
Powietrze 0 0 0
Woda 0 0 0
Ziemia Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Duch 0 0 0
Umysł Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Ciało 0 0 0
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne 50 50 50
Pozostałe informacje
Występowanie Wyspy Krwawego Sztyletu (Wymiar ziemi), Murmurwoods
(Krąg druidów)
Nagroda 4 500 6 000 8 500
Strażnik wymiarów Protektor wymiarów Pan wymiarów
Punkty życia 400 700 1080
Klasa pancerza 60 80 100
Poziom 50 70 90
Doświadczenie 3000 5600 9000
SI SamobójcaSamobójcaSamobójca
Obrażenia * Fizyczne, wręcz
5k8+10 (15-50)
Fizyczne, wręcz
6k8+15 (21-63)
Fizyczne, wręcz
10k8+20 (30-100)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia Paraliż
20% M, 9
Paraliż
30% M, 9
Paraliż
40% M, 9
Skarby * 200k10 (200-2000)
30% L5
250k10 (250-2500)
30% L5
300k10 (300-3000)
40% L6
Odporność na obrażenia
Ogień 15 25 30
Powietrze 15 25 30
Woda 15 25 30
Ziemia 15 25 30
Duch 15 25 30
Umysł 15 25 30
Ciało 15 25 30
Światło 15 25 30
Ciemność 15 25 30
Fizyczne 0 0 0
Pozostałe informacje
Występowanie Wymiar Między Wymiarami (Pałac Escatona, Więzienie władcy ziemi)
* W Pałacu Escatona występuje odrobinę silniejsza wersja tego stwora, zadająca obrażenia rzędu 15k4, 20k4 i 25k4, przy jednocześnie odrobinę mniejszej szansie na uzyskanie przedmiotu L6 - 30%.
Nagroda 5 000 7 000 9 000
Strach Groza Koszmar
Punkty życia 400 700 1080
Klasa pancerza 60 80 100
Poziom 50 70 90
Doświadczenie 3000 5600 9000
SI AgresywnySamobójcaSamobójca
Obrażenia Fizyczne, wręcz
6k8 (6-48)
Fizyczne, wręcz
8k8 (8-64)
Fizyczne, wręcz
10k8 (10-80)
Priorytet 2 2 3
Specjalne Strach Obłęd Obłęd
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 8k30 (8-240)
25% L3 Pierścień
8k30 (8-240)
25% L4 Pierścień
8k30 (8-240)
25% L5 Pierścień
Odporność na obrażenia
Ogień 0 0 0
Powietrze 0 0 0
Woda 0 0 0
Ziemia 0 0 0
Duch 0 0 0
Umysł 0 0 0
Ciało 0 0 0
Światło 0 0 0
Ciemność 0 0 0
Fizyczne Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Pozostałe informacje
Występowanie Wymiar Między Wymiarami (Więzienie władcy wody,
Więzienie władcy ziemi)
Nagroda 5 000 7 000 9 000
Kryształowy wędrowiec Kryształowy wartownik Kryształowy strażnik
Punkty życia 540 880 1300
Klasa pancerza 0 0 0
Poziom 60 80 100
Doświadczenie 4200 7200 11000
SI SamobójcaSamobójcaSamobójca
Obrażenia 1 Powietrze, wręcz
15k4 (15-60)
Powietrze, wręcz
20k4 (20-80)
Powietrze, wręcz
25k4 (25-100)
Obrażenia 2 35% Powietrze, dystans
15k4 (15-60)
45% Powietrze, dystans
20k4 (20-80)
55% Powietrze, dystans
25k4 (25-100)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Paraliż Paraliż Paraliż
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 200k10 (200-2000)
30% L5
250k10 (250-2500)
30% L5
300k10 (300-3000)
30% L6
Odporność na obrażenia
Ogień 15 25 30
Powietrze 15 25 30
Woda 15 25 30
Ziemia 15 25 30
Duch 15 25 30
Umysł 15 25 30
Ciało 15 25 30
Światło 15 25 30
Ciemność 15 25 30
Fizyczne 0 0 0
Pozostałe informacje
Występowanie Ravenshore (Kryształ Escatona), Wymiar Między Wymiarami
(Więzienie władcy powietrza)
Nagroda 6 000 8 000 10 000
Szmaragdowy smok Szafirowy smok Rubinowy smok
Punkty życia 787 1300 1937
Klasa pancerza 60 80 100
Poziom 75 100 125
Doświadczenie 6375 11000 16875
SI AgresywnyAgresywnyAgresywny
Obrażenia 1 Energia, dystans
12k8 (12-96)
Energia, dystans
14k8 (14-112)
Energia, dystans
16k8 (16-128)
Obrażenia 2 50% Energia, dystans
12k8 (12-96)
50% Energia, dystans
14k8 (14-112)
50% Energia, dystans
16k8 (16-128)
Priorytet 2 2 2
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 250k10 (250-2500)
L6
300k10 (300-3000)
L6
400k10 (400-4000)
L6
Odporność na obrażenia
Ogień 15 20 30
Powietrze 15 20 30
Woda 15 20 30
Ziemia 15 20 30
Duch 15 20 30
Umysł 15 20 30
Ciało 15 20 30
Światło 15 20 30
Ciemność 15 20 30
Fizyczne 20 30 40
Pozostałe informacje
Występowanie Ravenshore (Kryształ Escatona), Wymiar Między Wymiarami
(Więzienie władcy ognia)
Nagroda 7 500 10 000 12 500
Młody smoczy żółw Smoczy żółw Stary żółw
Punkty życia 400 700 1080
Klasa pancerza 60 80 100
Poziom 50 70 90
Doświadczenie 3000 5600 9000
SI AgresywnySamobójcaSamobójca
Obrażenia Fizyczne, wręcz
5k15 (5-75)
Fizyczne, wręcz
6k15 (6-90)
Fizyczne, wręcz
7k15 (7-105)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 10k25 (10-250)
25% L4 Miecz
10k25 (10-250)
25% L5 Włócznia
10k25 (10-250)
25% L5 Sztylet
Odporność na obrażenia
Ogień 5 10 15
Powietrze 10 20 30
Woda Niewrażliwy Niewrażliwy Niewrażliwy
Ziemia 10 20 30
Duch 0 0 0
Umysł 10 20 30
Ciało 10 20 30
Światło 5 5 5
Ciemność 5 5 5
Fizyczne 10 20 30
Pozostałe informacje
Występowanie Splądrowane Pustkowia (Wymiar wody)
Nagroda 5 000 7 000 9 000
Smok Smoczy wódz Wielki żmij
Punkty życia 700 977 1300
Klasa pancerza 60 80 100
Poziom 70 85 100
Doświadczenie 5600 8075 11000
SI SamobójcaSamobójcaSamobójca
Obrażenia Ogień, dystans
12k8 (12-96)
Woda, dystans
14k8 (14-112)
Powietrze, dystans
16k8 (16-128)
Priorytet --- --- ---
Specjalne --- --- ---
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 250k10 (250-2500)
L6
300k10 (300-3000)
L6
400k10 (400-4000)
L6
Odporność na obrażenia
Ogień 35 40 45
Powietrze 35 40 45
Woda 35 40 45
Ziemia 35 40 45
Duch 35 40 45
Umysł 35 40 45
Ciało 35 40 45
Światło 10 15 20
Ciemność 10 15 20
Fizyczne 10 20 30
Pozostałe informacje
Występowanie Wąwóz Garoty (Grota smoków), Pustynia Ironsand (Jaskinia Ilsingore'a),
Regna (Jaskinia starego Loeba), Shadowspire (Jaskinia Yaardrake'a)
Nagroda 7 000 8 500 10 000
Admirał Nelson Admirał Clausewitz Kapitan Zyrian
Punkty życia 400
Klasa pancerza 0
Poziom 50
Doświadczenie 3000
SI Samobójca
Obrażenia 1 Fizyczne, wręcz
8k10+8 (16-88)
Obrażenia 2 Fizyczne, dystans
??
Priorytet ---
Specjalne Zepsucie broni
Zaklęcia ---
Skarby 5k30 (5-150)
20% L4 Miecz
Odporność na obrażenia
Ogień 0
Powietrze 0
Woda 0
Ziemia 0
Duch 0
Umysł 0
Ciało 0
Światło 0
Ciemność 0
Fizyczne 0
Pozostałe informacje
Występowanie Wyspy Krwawego Sztyletu
Nagroda ---
Zog "Szakal"
Punkty życia 400
Klasa pancerza 30
Poziom 35
Doświadczenie 3000
SI Samobójca
Obrażenia 1 Fizyczne, wręcz
9k4+8 (17-44)
Obrażenia 2 30% Powietrze, dystans 8k4 (8-32)
Priorytet ---
Specjalne Klątwa
Zaklęcia Błyskawica
20% M, 7
Skarby 10k10 (10-100)
35% L7 Zwój z zaklęciem
Odporność na obrażenia
Ogień 20
Powietrze 20
Woda 20
Ziemia 20
Duch 20
Umysł 5
Ciało 20
Światło 0
Ciemność 20
Fizyczne 5
Pozostałe informacje
Występowanie Splądrowane Pustkowia
(Forteca barbarzyńców)
Nagroda ---
Pomocnik łowcy smoków
Punkty życia 1667
Klasa pancerza 100
Poziom 100
Doświadczenie 11000
SI Agresywny
Obrażenia Fizyczne, wręcz
20k8 (20-160)
Priorytet ---
Specjalne Lata
Zaklęcia ---
Skarby ??
Odporność na obrażenia
Ogień 45
Powietrze 45
Woda 45
Ziemia 45
Duch 45
Umysł 0
Ciało 45
Światło 0
Ciemność 0
Fizyczne 0
Pozostałe informacje
Występowanie Wąwóz Garoty
Nagroda ---
Jeric Whistlebone
Punkty życia 400
Klasa pancerza 90
Poziom 85
Doświadczenie 3000
SI Agresywny
Obrażenia Fizyczne, wręcz
12k7 (12-84)
Priorytet Smoki
Specjalne ??
Zaklęcia ---
Skarby ??
Miecz Whistlebone'a
Odporność na obrażenia
Ogień 15
Powietrze 15
Woda 15
Ziemia 15
Duch 15
Umysł 15
Ciało 15
Światło 0
Ciemność 0
Fizyczne 15
Pozostałe informacje
Występowanie Wąwóz Garoty
Nagroda ---
Król jednorożców
Punkty życia 800
Klasa pancerza 60
Poziom ??
Doświadczenie 6500
SI Samobójca
Obrażenia Powietrze, dystans
7k6 (7-46)
Priorytet ??
Specjalne Potrójny strzał
Zaklęcia ---
Skarby ??
Klucz Imperatora Thorna
Odporność na obrażenia
Ogień 0
Powietrze 0
Woda 0
Ziemia 0
Duch 0
Umysł 0
Ciało 0
Światło 0
Ciemność 0
Fizyczne 0
Pozostałe informacje
Występowanie Murmurwoods
Nagroda ---
Blackwell Cooper
Punkty życia 400
Klasa pancerza 0
Poziom 50
Doświadczenie 3000
SI Samobójca
Obrażenia Fizyczne, wręcz
10k6+5 (15-65)
Priorytet ??
Specjalne ??
Zaklęcia ---
Skarby ??
Klucz wodza piratów
Odporność na obrażenia
Ogień 15
Powietrze 0
Woda 0
Ziemia 0
Duch 0
Umysł 10
Ciało 10
Światło 0
Ciemność 0
Fizyczne 0
Pozostałe informacje
Występowanie Wyspy Krwawego Sztyletu
(Posterunek piratów)
Nagroda ---
Yaardrake Ilsingore Stary Loeb
Punkty życia 1300 1700 2000
Klasa pancerza 110 100 130
Poziom 100 100 100
Doświadczenie 11000 11000 11000
SI SamobójcaSamobójcaSamobójca
Obrażenia Powietrze, dystans
17k10 (17-170)
Powietrze, dystans
17k8 (17-136)
Powietrze, dystans
20k8 (20-160)
Priorytet --- --- ---
Specjalne Lata Lata Lata
Zaklęcia --- --- ---
Skarby 400k10 (400-4000)
L6
400k10 (400-4000)
L6
400k10 (400-4000)
L6
Odporność na obrażenia
Ogień 45 45 45
Powietrze 45 45 45
Woda 45 45 45
Ziemia 45 45 45
Duch 45 45 45
Umysł 45 45 45
Ciało 45 45 45
Światło 20 20 20
Ciemność 20 20 20
Fizyczne 20 20 30
Pozostałe informacje
Występowanie Pustynia Ironsand (Jaskinia Ilsingore'a),
Shadowspire (Jaskinia Yaardrake'a), Regna (Jaskinia starego Loeba)
Nagroda --- --- ---
Objaśnienia: (kliknij by rozwinąć)

1. Doświadczenie - Podana liczba to ilość doświadczenia, które otrzyma drużyna po zabiciu danego stwora. Wartość ta jest dzielona na każdego przytomnego członka drużyny.

2. SI - Parametr ten określa zachowanie stwora względem posiadanych punktów życia. Wyróżniamy 4 rodzaje zachowań:
  • Ucieczka - stwór zawsze będzie uciekać
  • Norma - stwór zacznie uciekać gdy straci 75% punktów życia
  • Agresywny - stwór zacznie uciekać gdy straci 90% punktów życia
  • Samobójca - stwór nigdy nie ucieknie, niezależnie od tego ile zdrowia utracił

3. Priorytet - Definiuje cechę (klasa, rasa i/lub płeć), której będzie skupiać się dany stwór. Będzie on atakować pasujące do kryteriów postaci, aż przestaną być zdolne do podejmowania jakiejkolwiek akcji. Cyfra oznacza, że stwór będzie losowo obierał sobie daną liczbę członków drużyny za cele.

4. Specjalne - Każdorazowo przy ataku (lub śmierci, jeśli zaznaczono) stwór ma pewną szansę na wywołanie danego efektu.

5. Zaklęcia - Ta rubryka pokazuje z jakich zaklęć może skorzystać stwór. Szczegółowe objaśnienie: Nazwa zaklęcia, szansa na rzucenie zamiast normalnego ataku, poziom biegłości, ilość punktów biegłości

6. Skarby - Określa co można znaleźć przy zwłokach stwora.
  • XkY - informuje o tym ile sztuk złota możemy uzyskać (w nawiasie zakres liczbowy)
  • N% - komputer rzuca kością k100, jeżeli wynikiem będzie liczba mniejsza lub równa N, stwór wygeneruje opisany przedmiot.
  • LZ - podaje maksymalny poziom przedmiotu, który możemy otrzymać (L1 to przedmioty niskiej jakości, L6 to możliwość wylosowania artefaktów i relikwii)
Przykład: "15k20 50% L5 Przedmiot" oznacza, że ze stwora możemy otrzymać 15-300 sztuk złota, oraz mamy 50% prawdopodobieństwo wylosowania amuletu, pierścienia, butów, rękawic, peleryny lub pasa o poziomie mniejszym lub równym 5.

7. Odporność na obrażenia - Wartości podane w rubrykach podlegają obliczeniom według wzoru podanego w dziale "Współczynniki" z pominięciem Efektu Szczęścia.