Odczynniki czerwone - Odczynniki niebieskie - Odczynniki żółte - Katalizatory
Eliksiry podstawowe - Eliksiry warstwowe - Eliksiry białe - Eliksiry czarne
Eliksiry podstawowe - Eliksiry warstwowe - Eliksiry białe - Eliksiry czarne
Odczynniki czerwone
Wdowie jagody | ||
Odczynnik. Wdowich jagód używa się do przygotowywania czerwonych eliksirów. | ||
Moc: 1 | Wartość: 1 |
Wilcze oko | ||
Odczynnik. Wilczych oczu używa się do przygotowywania czerwonych eliksirów. By utworzyć miksturę, podnieś odczynnik i kliknij PPM na pustej fiolce. | ||
Moc: 5 | Wartość: 10 |
Krew goga | ||
Odczynnik. Krwi goga używa się do przygotowywania czerwonych eliksirów. By utworzyć miksturę, podnieś odczynnik i kliknij PPM na pustej fiolce. | ||
Moc: 10 | Wartość: 50 |
Rubin | ||
Odczynnik. Rubinów używa się do przygotowywania czerwonych eliksirów. By utworzyć miksturę, podnieś odczynnik i kliknij PPM na pustej fiolce. | ||
Moc: 20 | Wartość: 100 |
Pióro feniksa | ||
Odczynnik. Piór feniksa używa się do przygotowywania czerwonych eliksirów. By utworzyć miksturę, podnieś odczynnik i kliknij PPM na pustej fiolce. | ||
Moc: 50 | Wartość: 500 |
Odczynniki niebieskie
Korzeń phirny | ||
Odczynnik. Korzeni phirny używa się do przygotowywania niebieskich eliksirów. By utworzyć miksturę, podnieś odczynnik i kliknij PPM na pustej fiolce. | ||
Moc: 1 | Wartość: 1 |
Odłamek meteorytu | ||
Odczynnik. Odłamków meteorytu używa się do przygotowywania niebieskich eliksirów. By utworzyć miksturę, podnieś odczynnik i kliknij PPM na pustej fiolce. | ||
Moc: 5 | Wartość: 10 |
Serce błędnego ognika | ||
Odczynnik. Serc błędnych ogników używa się do przygotowywania niebieskich eliksirów. By utworzyć miksturę, podnieś odczynnik i kliknij PPM na pustej fiolce. | ||
Moc: 10 | Wartość: 50 |
Bieluń | ||
Odczynnik. Bielunia używa się do przygotowywania niebieskich eliksirów. By utworzyć miksturę, podnieś odczynnik i kliknij PPM na pustej fiolce. | ||
Moc: 20 | Wartość: 100 |
Kieł smoczego żółwia | ||
Odczynnik. Kłów smoczego żółwia używa się do przygotowywania niebieskich eliksirów. By utworzyć miksturę, podnieś odczynnik i kliknij PPM na pustej fiolce. | ||
Moc: 50 | Wartość: 500 |
Odczynniki żółte
Makówka | ||
Odczynnik. Makówek używa się do przygotowywania żółtych eliksirów. By utworzyć miksturę, podnieś odczynnik i kliknij PPM na pustej fiolce. | ||
Moc: 1 | Wartość: 1 |
Cierniowiec | ||
Odczynnik. Cierniowca używa się do przygotowywania żółtych eliksirów. By utworzyć miksturę, podnieś odczynnik i kliknij PPM na pustej fiolce. | ||
Moc: 5 | Wartość: 10 |
Siarka | ||
Odczynnik. Siarki używa się do przygotowywania żółtych eliksirów. By utworzyć miksturę, podnieś odczynnik i kliknij PPM na pustej fiolce. | ||
Moc: 10 | Wartość: 50 |
Granat | ||
Odczynnik. Granatów używa się do przygotowywania żółtych eliksirów. By utworzyć miksturę, podnieś odczynnik i kliknij PPM na pustej fiolce. | ||
Moc: 20 | Wartość: 100 |
Róg jednorożca | ||
Odczynnik. Rogu jednorożca używa się do przygotowywania żółtych eliksirów. By utworzyć miksturę, podnieś odczynnik i kliknij PPM na pustej fiolce. | ||
Moc: 50 | Wartość: 500 |
Katalizatory
Grzyb | ||
Odczynnik. Grzybów używa się do przygotowywania szarych katalizatorów. By utworzyć miksturę, podnieś odczynnik i kliknij PPM na pustej fiolce. | ||
Moc: 1 | Wartość: 1 |
Obsydian | ||
Odczynnik. Obsydianu używa się do przygotowywania szarych katalizatorów. By utworzyć miksturę, podnieś odczynnik i kliknij PPM na pustej fiolce. | ||
Moc: 5 | Wartość: 10 |
Skrzydło osy | ||
Odczynnik. Skrzydeł osy używa się do przygotowywania szarych katalizatorów. By utworzyć miksturę, podnieś odczynnik i kliknij PPM na pustej fiolce. | ||
Moc: 10 | Wartość: 50 |
Rtęć | ||
Odczynnik. Rtęci używa się do przygotowywania szarych katalizatorów. By utworzyć miksturę, podnieś odczynnik i kliknij PPM na pustej fiolce. | ||
Moc: 20 | Wartość: 100 |
Kamień filozoficzny | ||
Odczynnik. Kamieni filozoficznych używa się do przygotowywania szarych katalizatorów. By utworzyć miksturę, podnieś odczynnik i kliknij PPM na pustej fiolce. | ||
Moc: 50 | Wartość: 500 |
Eliksiry podstawowe
Butelka na eliksir | ||
Pusta butelka do przechowywania magicznych eliksirów. | ||
Wartość: 1 |
Leczenie ran | ||
Przywraca 10 + siła eliksiru punktów życia. | ||
Wartość: 5 |
Magiczny eliksir | ||
Przywraca 10 + siła eliksiru punktów magii. | ||
Wartość: 5 |
Leczenie osłabienia | ||
Leczy osłabienie. | ||
Wartość: 5 |
Szary katalizator | ||
Katalizatory miesza się z innymi eliksirami, aby zwiększyć ich siłę. Eliksir uzyska moc, jaką posiadał katalizator, z którym został zmieszany. | ||
Wartość: 1 |
Leczenie chorób | ||
Leczy choroby. | ||
Wartość: 50 | Przepis: Leczenie ran ┼ Leczenie osłabienia |
Leczenie trucizny | ||
Leczy truciznę. | ||
Wartość: 50 | Przepis: Leczenie ran ┼ Magiczny eliksir |
Przebudzenie | ||
Usuwa sen. | ||
Wartość: 50 | Przepis: Magiczny eliksir ┼ Leczenie osłabienia |
Eliksiry warstwowe
Pośpiech | ||
Zapewnia pośpiech (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Leczenie ran ┼ Leczenie chorób |
Heroizm | ||
Zapewnia heroizm (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Leczenie ran ┼ Leczenie trucizny |
Błogosławieństwo | ||
Zapewnia błogosławieństwo (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Leczenie ran ┼ Przebudzenie |
Wytrzymałość | ||
Zapewnia utrwalenie (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Magiczny eliksir ┼ Leczenie chorób |
Tarcza | ||
Zapewnia tarczę (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Magiczny eliksir ┼ Leczenie trucizny |
Odnowienie ładunków | ||
Zapewnia odnowienie ładunku przedmiotu (jak zaklęcie). Przedmiot na stałe traci liczbę ładunków równą 30% punków siły eliksiru. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Magiczny eliksir ┼ Przebudzenie |
Kamienna skóra | ||
Zapewnia kamienną skórę (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Leczenie chorób ┼ Leczenie osłabienia |
Oddychanie pod wodą | ||
Chroni przed utonięciem przez 30 minut/punkt mocy eliksiru. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Leczenie trucizny ┼ Leczenie osłabienia |
Utwardzenie przedmiotu | ||
Zwiększa odporność przedmiotu, sprawiając, że będzie on bardziej odporny na złamanie. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Przebudzenie ┼ Leczenie osłabienia |
Usunięcie Strachu | ||
Usuwa strach. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Leczenie chorób ┼ Leczenie trucizny |
Zdjęcie klątwy | ||
Leczy klątwę. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Leczenie trucizny ┼ Przebudzenie |
Leczenie obłędu | ||
Leczy obłęd. | ||
Wartość: 150 | Przepis: Leczenie chorób ┼ Przebudzenie |
Białe eliksiry
Zwiększenie mocy | ||
Czasowo zwiększa Moc o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Leczenie trucizny ┼ Heroizm |
Zwiększenie intelektu | ||
Czasowo zwiększa Intelekt o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Przebudzenie ┼ Utwardzenie przedmiotu |
Zwiększenie osobowości | ||
Czasowo zwiększa Osobowość o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Przebudzenie ┼ Odnowienie ładunków |
Zwiększenie wytrzymałości | ||
Czasowo zwiększa Wytrzymałość o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Leczenie trucizny ┼ Tarcza |
Zwiększenie celności | ||
Czasowo zwiększa Celność o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Leczenie chorób ┼ Kamienna skóra |
Zwiększenie szybkości | ||
Czasowo zwiększa Szybkość o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Leczenie chorób ┼ Pośpiech |
Zwiększenie szczęścia | ||
Czasowo zwiększa Szczęście o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Tarcza ┼ Heroizm |
Odporność na magię ognia | ||
Czasowo zwiększa Odporność na Magię Ognia o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Utwardzenie przedmiotu ┼ Pośpiech |
Odporność na magię powietrza | ||
Czasowo zwiększa Odporność na Magię Powietrza o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Tarcza ┼ Pośpiech |
Odporność na magię wody | ||
Czasowo zwiększa Odporność na Magię Wody o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Tarcza ┼ Utwardzenie przedmiotu |
Odporność na magię ziemi | ||
Czasowo zwiększa Odporność na Magię Ziemi o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Kamienna skóra ┼ Heroizm |
Odporność na magię ciała | ||
Czasowo zwiększa Odporność na Magię Ciała o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Kamienna skóra ┼ Odnowienie ładunków |
Odporność na magię umysłu | ||
Czasowo zwiększa Odporność na Magię Umysłu o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Heroizm ┼ Odnowienie ładunków |
Eliksir płomienny | ||
Dodaje właściwość: 'ognia' do nie-magicznej broni na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Przebudzenie ┼ Pośpiech LUB Leczenie trucizny ┼ Kamienna skóra |
Eliksir zamrażający | ||
Dodaje właściwość: 'mrozu' do nie-magicznej broni na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Przebudzenie ┼ Heroizm LUB Leczenie chorób ┼ Tarcza |
Eliksir trujący | ||
Dodaje właściwość: 'trucizny' do nie-magicznej broni na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Leczenie trucizny ┼ Utwardzenie przedmiotu LUB Leczenie chorób ┼ Odnowienie ładunków |
Eliksir szokujący | ||
Dodaje właściwość: 'iskier' do nie-magicznej broni na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Leczenie chorób ┼ Heroizm LUB Leczenie trucizny ┼ Pośpiech |
Eliksir szybkości | ||
Dodaje właściwość: 'szybkości' do nie-magicznej broni na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Leczenie trucizny ┼ Odnowienie ładunków LUB Przebudzenie ┼ Tarcza |
Ulecz paraliż | ||
Leczy paraliż. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Przebudzenie ┼ Kamienna skóra LUB Leczenie chorób ┼ Utwardzenie przedmiotu |
Boska odnowa | ||
Usuwa wszystkie przypadłości (poza śmiercią, zamianą w kamień i wymazaniem). | ||
Wartość: 750 | Przepis: Pośpiech ┼ Odnowienie ładunków LUB Heroizm ┼ Utwardzenie przedmiotu LUB Tarcza ┼ Kamienna skóra |
Boskie uleczenie | ||
Zwiększa punkty życia o pięciokrotną siłę eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Pośpiech ┼ Kamienna skóra |
Boska moc | ||
Zwiększa punkty magii o pięciokrotną siłę eliksiru. | ||
Wartość: 750 | Przepis: Odnowienie ładunków ┼ Utwardzenie przedmiotu |
Czarne eliksiry
Kamień w ciało | ||
Leczy skamienienie. | ||
Wartość: 2 000 | Przepis: Heroizm ┼ Leczenie paraliżu |
Morderczy eliksir | ||
Dodaje właściwość: 'zabijania smoków' do nie-magicznej broni na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Wartość: 2 000 | Przepis: Tarcza ┼ Płomienny eliksir |
Odmłodzenie | ||
Usuwa wszystkie efekty nienaturalnego starzenia. | ||
Wartość: 2 000 | Przepis: Błogosławieństwo ┼ Boska odnowa |
Czysta moc | ||
Na stałe dodaje 50 do Mocy. | ||
Wartość: 2 000 | Przepis: Leczenie chorób ┼ Zwiększenie mocy |
Czysty intelekt | ||
Na stałe dodaje 50 do Intelektu. | ||
Wartość: 2 000 | Przepis: Leczenie chorób ┼ Zwiększenie intelektu |
Czysta osobowość | ||
Na stałe dodaje 50 do Osobowości. | ||
Wartość: 2 000 | Przepis: Leczenie trucizny ┼ Zwiększenie osobowości |
Czysta wytrzymałość | ||
Na stałe dodaje 50 do Wytrzymałości. | ||
Wartość: 2 000 | Przepis: Przebudzenie ┼ Zwiększenie wytrzymałości |
Czysta celność | ||
Na stałe dodaje 50 do Celności. | ||
Wartość: 2 000 | Przepis: Przebudzenie ┼ Zwiększenie celności |
Czysta szybkość | ||
Na stałe dodaje 50 do Szybkości. | ||
Wartość: 2 000 | Przepis: Leczenie trucizny ┼ Zwiększenie szybkości |
Czyste szczęście | ||
Na stałe dodaje 50 do Szczęścia. | ||
Wartość: 2 000 | Przepis: Kamienna skóra ┼ Eliksir szybkości |