| Zbroja skórzana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Zbroja skórzana jest najlżejsza ze wszystkich dostępnych typów pancerza i w najmniejszym stopniu spowalnia postać, która ją nosi, choć zapewnia też najmniejszą ochronę. Umiejętność używania zbroi skórzanej zwiększa właściwości ochronne tego rodzaju pancerza. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Podstawowy: | Posiadane punkty biegłości dodawane są do klasy pancerza | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Ekspert: | Czas pomiędzy wykonywanymi czynnościami nie jest wydłużony | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mistrz: | Punkty biegłości dodawane są do klasy pancerza (efekt jest podwójny) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Arcymistrz: | Punkty biegłości dodawane są do odporności na żywioły (ogień, ziemia, powietrze, woda) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kolczuga | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Ochrona, którą zapewnia kolczuga, jest lepsza niż w przypadku zbroi skórzanej, ale gorsza niż w przypadku zbroi płytowej. Kolczuga spowalnia też bardziej niż zbroja skórzana, ale mniej niż zbroja płytowa. Umiejętność używania kolczugi zwiększa właściwości ochronne tego rodzaju pancerza. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Podstawowy: | Posiadane punkty biegłości dodawane są do klasy pancerza | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Ekspert: | Czas pomiędzy wykonywanymi czynnościami jest dwa razy krótszy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mistrz: | Czas pomiędzy wykonywanymi czynnościami nie jest wydłużony | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Arcymistrz: | Zatrzymuje 2/3 otrzymanych obrażeń zadanych przy użyciu zwykłych broni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Zbroja płytowa | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Zbroja płytowa jest najcięższym typem zbroi i zapewnia najlepszą ochronę przed atakiem przeciwnika, ale także najbardziej spowalnia twoją postać. Umiejętność używania zbroi płytowej zwiększa właściwości ochronne tego rodzaju pancerza. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Podstawowy: | Posiadane punkty biegłości dodawane są do klasy pancerza | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| Ekspert: | Czas pomiędzy wykonywanymi czynnościami jest dwa razy krótszy | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mistrz: | Zatrzymuje połowę otrzymanych obrażeń zadanych przy użyciu zwykłych broni | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| Arcymistrz: | Czas pomiędzy wykonywanymi czynnościami nie jest wydłużony | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tarcza | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Gdy postać jest wyposażona w tarczę, to ta umiejętność pozwala jej na zwiększenie swojej klasy pancerza. W przypadku ekspertów oraz mistrzów korzystania z tarczy, premia do obrony jest odpowiednio większa. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Podstawowy: | Posiadane punkty biegłości dodawane są do klasy pancerza | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Ekspert: | Czas pomiędzy wykonywanymi czynnościami nie jest wydłużony | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mistrz: | Punkty biegłości dodawane są do klasy pancerza (efekt jest podwójny) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Arcymistrz: | Ochrona taka, jak przy zaklęciu Tarcza | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

