Biegłość wampirów |
---|
Wampiry są od początku swojego istnienia potężnymi stworzeniami posiadającymi specjalne zdolności. Podobnie jak w przypadku zdolności rasowych smoków i mrocznych elfów, zdolności wampirów użytkowane są tak jak zaklęcia, ale zdobywa się je podobnie do umiejętności. Wszystkie wampiry potrafią rzucać Wyssanie Życia, a na poziomach eksperta, mistrza i arcymistrza zyskują odpowiednio Lewitację, Urok i Postać Mgły. |
Podstawowy: | Pozwala rzucić Wyssanie Życia, które zadaje obrażenia ofierze i uzdrawia rzucającego |
Ekspert: | Pozwala rzucić Lewitację i przenieść drużynę nad niebezpieczną powierzchnią, dzięki czemu jej członkowie unikają obrażeń |
Mistrz: | Pozwala rzucić zaklęcie Urok na istoty znajdujące się w pobliżu |
Arcymistrz: | Pozwala przybrać Postać Mgły - wampir pod postacią mgły nie może zadawać, ani otrzymywać fizycznych obrażeń |
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
|
Gdzie awansować? |
Ekspert | Shadowspire Flynn Shador | 1000 sztuk złota, 4 punkty biegłości |
Mistrz | Shadowspire Douglas Dirthmoore | 4 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości |
Arcymistrz | Shadowspire Payge Arachnia | 8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości |
|
Biegłość mrocznych elfów |
---|
Mroczne elfy rodzą się ze zdolnościami charakterystycznymi tylko dla swojej rasy. Podobnie jak w przypadku zdolności rasowych wampirów i smoków, zdolności mrocznych elfów używane są tak jak zaklęcia, ale zdobywa się je podobnie do umiejętności. Mroczne elfy od razu potrafią rzucać Oczarowanie, a następnie, w miarę przechodzenia na poziom eksperta, mistrza i arcymistrza, zyskują Dobrodziejstwo Podróżnika, Oślepienie i Pocisk Mrocznego Ognia. |
Podstawowy: | Pozwala rzucić Oczarowanie, które zwiększa sympatię do rzucającego podczas kontaktów z innymi istotami |
Ekspert: | Pozwala rzucić Dobrodziejstwo Podróżnika, które łączy efekty Światła Pochodni, Magicznego Oka i Powolnego Spadania |
Mistrz: | Pozwala rzucić Oślepienie. Istoty poddane efektom tego zaklęcia błąkają się po omacku i nie mogą używać zaklęć, ani strzelać |
Arcymistrz: | Pozwala rzucić Mroczny Ogień, pocisk magiczny, który zadaje obrażenia Ciemności i Ognia |
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
|
Gdzie awansować? |
Ekspert | Alvar Fedwin Dervish | 1000 sztuk złota, 4 punkty biegłości |
Mistrz | Ravenshore Lanshee Caverhill | 4 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości |
Arcymistrz | Alvar Ton Agraynel | 8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości |
|
Biegłość smoków |
---|
Smoki są potężnymi stworzeniami o wrodzonych zdolnościach magicznych. Podobnie jak w przypadku zdolności rasowych mrocznych elfów i wampirów, zdolności smoków użytkowane są tak jak zaklęcia, ale zdobywa się je podobnie do umiejętności. Smoki od urodzenia są w stanie rzucać Strach, a na poziomach eksperta, mistrza i arcymistrza zyskują odpowiednio Ognisty Podmuch, Lot i Trzepot Skrzydłami. W miarę osiągania poziomów eksperta, mistrza i arcymistrza zwiększa się ich klasa pancerza, a także rośnie niszczycielska siła zionięcia. |
Podstawowy: | Pozwala rzucić Strach, który powoduje, że istoty poddane temu zaklęciu uciekają |
Ekspert: | Pozwala rzucić Ognisty Podmuch, dzięki któremu postać wyrzuca z paszczy wybuchającą kulę ognia |
Mistrz: | Daje zdolność Lotu, która pozwala smokowi na uniesienie drużyny w powietrze |
Arcymistrz: | Zyskuje zdolność Trzepotu Skrzydłami, która odpycha przeciwników |
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
|
Gdzie awansować? |
Ekspert | Wąwóz Garoty Ishton | 1000 sztuk złota, 4 punkty biegłości |
Mistrz | Wąwóz Garoty Erthint | 4 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości |
Arcymistrz | Wąwóz Garoty Klain Scarwing | 8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości |
|