Biegłości różne

Alchemia
Dzięki znajomości alchemii możesz mieszać eliksiry. Bez niej można przyrządzić jedynie najprostsze mikstury. Oprócz tego, wartość tej umiejętności dodaje się do mocy podstawowego składnika przy określaniu mocy prostego eliksiru. Wyższe poziomy alchemii pozwalają na przyrządzanie odpowiednio bardziej skomplikowanych mikstur.
Podstawowy:Pozwala na mieszanie zwykłych eliksirów, w celu stworzenia łączonych mikstur
Ekspert:Pozwala na mieszanie łączonych eliksirów, w celu stworzenia złożonych mikstur
Mistrz:Pozwala na mieszanie łączonych eliksirów, w celu stworzenia białych mikstur
Arcymistrz:Pozwala na mieszanie białych eliksirów, w celu stworzenia czarnych mikstur
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy alchemików
Wszystkie sklepy alchemików
Gdzie awansować?
EkspertAlvar
Tabitha Watershed
500 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzMurmurwoods
Kethry Treasurestone
2 500 sztuk złota, 7 punktów biegłości
Arcymistrz Wyspy Krwawego Sztyletu
Ich
6 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Minotaur
Kleryk
Mroczny elf
Wampir
Smok
Nekromanta
Medytacja
Umiejętność medytacji powoduje dodanie punktów biegłości bezpośrednio do punktów magii danej postaci. Wyższe poziomy umiejętności pomnażają ten efekt.
Podstawowy:Punkty biegłości dodaje się do punktów magii
Ekspert:Podwaja efekt biegłości
Mistrz:Efekt biegłości zwiększony trzykrotnie
Arcymistrz:Efekt biegłości zwiększony pięciokrotnie
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Gildie jaźni
Alvar
Jama Balthazara
Ravenshore
Gdzie awansować?
EkspertRavenshore
Alton Putnam
500 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzAlvar
Gretchin Nevermore
2 500 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzShadowspire
Lenord Nightcrawler
6 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Mroczny elf
Kleryk
Smok
Nekromanta
Atletyka
Znajomość atletyki powoduje dodanie punktów biegłości bezpośrednio do punktów życia danej postaci. Wyższe poziomy umiejętności pomnażają ten efekt.
Podstawowy:Punkty biegłości dodaje się do punktów życia
Ekspert:Podwaja efekt biegłości
Mistrz:Efekt biegłości zwiększony trzykrotnie
Arcymistrz:Efekt biegłości zwiększony pięciokrotnie
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Placówki treningoweWszystkie placówki treningowe
Gdzie awansować?
EkspertWyspy Krwawego Sztyletu
Menasaur
500 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzWąwóz Garoty
Kenneth Otterton
2 500 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzPustynia Ironsand
Mikel Smithson
6 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Kleryk
Rycerz
Minotaur
Smok
Troll
Walka bronią
Umiejętność walki bronią pokazuje jak dobrze dana postać zna się na sztuce władania orężem. Początkowo dzięki tej biegłości zostanie skrócony czas pomiędzy wyprowadzanymi atakami, później zaś otrzymasz premię do trafienia oraz zadawanych obrażeń.
Podstawowy:Biegłość skraca czas wyprowadzania ataków przy użyciu broni broni do walki bezpośredniej
Ekspert:Punkty biegłości dodawane są do punktów ataku broni do walki bezpośredniej
Mistrz:Punkty biegłości dodawane są do obrażeń zadawanych przez bronie do walki bezpośredniej
Arcymistrz:Dwukrotnie zwiększa wszystkie wcześniejsze premie
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Placówki treningoweWszystkie placówki treningowe
Gdzie awansować?
EkspertWąwóz Garoty
Norbert Slayer
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzWyspy Krwawego Sztyletu
Lasatin Blizna
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzRegna
Jasper Steelcoif
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Kleryk
Wampir
Mroczny elf
Minotaur
Troll
Rycerz
Naprawa przedmiotów
Umiejętność naprawy pozwala na zreperowanie zepsutego wyposażenia. Im wyższy poziom biegłości, tym lepsze przedmioty można naprawiać. Umiejętność naprawiania przedmiotów zostanie użyta automatycznie, gdy klikniesz prawym klawiszem myszki na zepsutym przedmiocie znajdującym się w ekwipunku.
Podstawowy:Możliwość naprawiania przedmiotów
Ekspert:Podwaja efekt biegłości
Mistrz:Efekt biegłości zwiększony trzykrotnie
Arcymistrz:100% powodzenia
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy z różnościami
Wszystkie sklepy z różnościami
Gdzie awansować?
EkspertRavenshore
Evandar Lotts
500 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzWąwóz Garoty
Quick Jeni
2 500 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzMurmurwoods
Quethrin Tonk
6 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Kleryk
Wampir
Mroczny elf
Minotaur
Troll
Rycerz
Identyfikacja przedmiotów
Umiejętność identyfikacji przedmiotów jest wykorzystywana automatycznie, gdy klikniesz prawym przyciskiem myszy na niezidentyfikowany przedmiot znajdujący się w ekwipunku. Jeśli twój poziom umiejętności jest wystarczający, to przedmiot zostanie zidentyfikowany.
Podstawowy:Możliwość identyfikacji przedmiotów
Ekspert:Podwaja efekt biegłości
Mistrz:Efekt biegłości zwiększony trzykrotnie
Arcymistrz:100% powodzenia
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy z różnościami
Wszystkie sklepy z różnościami
Gdzie awansować?
EkspertAlvar
Kyra Sparkman
500 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzWyspy Krwawego Sztyletu
Eithian
2 500 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzShadowspire
Elzbet Roggen
6 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Wampir
Nekromanta
Mroczny elf
Smok
Identyfikacja wrogów
Umiejętność identyfikacji potworów pozwala na zdobycie większej ilości informacji o potworach, gdy klikniesz na nich prawym przyciskiem myszki. Początkowo będzie można jedynie stwierdzić ile punktów życia im pozostało. Po zostaniu ekspertem lub mistrzem otrzymasz dodatkowe informacje.
Podstawowy:Pozwala na poznanie liczby punktów życia i klasy pancerza potwora
Ekspert:Pozwala na poznanie rodzaju ataków i obrażeń potwora
Mistrz:Pozwala na poznanie, jakich czarów może używać dany potwór
Arcymistrz:Pozwala na poznanie odporności, jakie posiada dany potwór
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy alchemików
Wszystkie sklepy alchemików
Gdzie awansować?
EkspertWąwóz Garoty
Tessa Maker
500 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzMurmurwoods
Matric Keenedge
2 500 sztuk złota, 7 punktów biegłości
Arcymistrz Ravenshore
Blacken Stonecleaver
6 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Rycerz
Troll
Nekromanta
Smok
Wampir
Percepcja
Percepcja zwiększa szansę zauważenia pułapki po jej uruchomieniu, a przez to pozwala na zredukowanie lub uniknięcie obrażeń. Od percepcji zależy także to, czy dana postać dostrzeże ukryty skarb. Wyższy poziom percepcji pozwala na unikanie niebezpieczniejszych pułapek i zauważanie skarbów, które są trudniejsze do znalezienia.
Podstawowy:Biegłość zwiększa szanse na zauważenie skarbów i uniknięcie pułapek
Ekspert:Podwaja efekt biegłości
Mistrz:Efekt biegłości zwiększony trzykrotnie
Arcymistrz:100% powodzenia
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Karczmy
Wszystkie karczmy
Gdzie awansować?
EkspertAlvar
Silk Nightwalker
500 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzShadowspire
Helga Steeleye
2 500 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzJama Balthazara
Balan Suretrail
6 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Nekromanta
Troll
Rycerz
Kleryk
Wampir
Mroczny elf
Minotaur
Smok
Rozbrajanie pułapek
Zdolność rozbrajania pułapek działa automatycznie, gdy otwierasz skrzynię lub inny pojemnik, na którym została założona pułapka. Im więcej punktów biegłości, tym większa szansa na rozbrojenie.
Podstawowy:Biegłość zwiększa szanse na rozbrojenie pułapek przy skrzyniach
Ekspert:Podwaja efekt biegłości
Mistrz:Efekt biegłości zwiększony trzykrotnie
Arcymistrz:100% powodzenia
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Karczmy
Wszystkie karczmy
Gdzie awansować?
EkspertWyspy Krwawego Sztyletu
Chevon Wist
500 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzAlvar
Kelli Lightfingers
2 500 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzRegna
Gareth Lifter
6 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Nekromanta
Troll
Rycerz
Wampir
Minotaur
Mroczny elf
Kupiectwo
Znajomość kupiectwa pozwala zmienić ceny na twoją korzyść podczas kupna lub sprzedaży przedmiotów.
Podstawowy:Biegłość zmienia ceny w sklepach na twoją korzyść
Ekspert:Podwaja efekt biegłości
Mistrz:Efekt biegłości zwiększony trzykrotnie
Arcymistrz:Kupowanie i sprzedawanie przedmiotów po ich rzeczywistej cenie
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Świątynie
Wszystkie świątynie
Gdzie awansować?
EkspertWyspy Krwawego Sztyletu
Fishner Thomb
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzAlvar
Fenton Iverson
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzRavenshore
Raven Quicktoungue
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Troll
Rycerz
Nekromanta
Wampir
Minotaur
Smok
Kleryk
Mroczny elf
Uczenie się
Zdolność uczenia się bezpośrednio zwiększa doświadczenie zdobywane przez daną postać. Każdy punkt biegłości staje się jednym procentem zdobytego doświadczenia, które przyznaje się jako premię (plus premia początkowa w wysokości 9%). Na przykład 5 punktów tej biegłości zamieniłoby 100 punktów doświadczenia w 114 faktycznie zdobytego doświadczenia. Wyższe poziomy umiejętności pomnażają ten efekt.
Podstawowy:Biegłość zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia
Ekspert:Podwaja efekt biegłości
Mistrz:Efekt biegłości zwiększony trzykrotnie
Arcymistrz:Efekt biegłości zwiększony pięciokrotnie
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy z zaklęciami
Alvar
Ravenshore
Wyspy Krwawego Sztyletu
Gdzie awansować?
EkspertMurmurwoods
Petra Mithrit
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzShadowspire
Garret Mistspring
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzWąwóz Garoty
Wanda Lightsworn
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Rycerz
Wampir
Minotaur
Troll
Kleryk
Mroczny elf
Nekromanta
Smok
Regeneracja
Postać posiadająca umiejętność regeneracji z czasem odnawia stracone punkty życia. Wyższe poziomy umiejętności zwiększają tempo leczenia obrażeń.
Podstawowy:Zwiększa liczbę punktów życia odzyskiwanych w jednostce czasu.
Ekspert:Zwiększa liczbę punktów życia odzyskiwanych w jednostce czasu.
Mistrz:Pomnaża liczbę punktów życia odzyskiwanych w jednostce czasu
Arcymistrz:Maksymalny przyrost liczby punktów życia odzyskiwanych w jednostce czasu.
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Świątynie
Wszystkie świątynie
Gdzie awansować?
EkspertPustynia Ironsand
Kethric Tarent
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzMurmurwoods
William Sampson
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzWyspy Krwawego Sztyletu
Ush Wieloogoniasty
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Nekromanta
Smok
Wampir
Troll