Biegłości dotyczące broni

Miecz
Biegłość w walce mieczem pozwala na użycie wszystkich rodzajów długiej broni siecznej dłuższych niż nóż. Eksperci szybciej są gotowi do wykonania następnego ataku, zaś mistrzowie mogą walczyć trzymając miecz w lewej ręce i dodatkową broń w prawej.
Podstawowy:Posiadane punkty biegłości dodawane są do punktów ataku
Ekspert:Im więcej punktów biegłości, tym krótszy czas oczekiwania na wykonanie następnej akcji
Mistrz:Pozwala na przełożenie miecza do lewej ręki
Arcymistrz:Punkty biegłości dodawane są do klasy pancerza
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy z bronią
Alvar
Ravenshore
Regna
Shadowspire
Wąwóz Garoty
Wyspy Krwawego Sztyletu
Gdzie awansować?
EkspertRavenshore
Aerie Loudrin
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzWąwóz Garoty
Jaycin Cardon
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzRegna
Miyon Dragontracker
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Minotaur
Wampir
Mroczny elf
Troll
Rycerz
Sztylet
Sztylety nie zadają tak poważnych obrażeń, jak miecze czy topory, ale można nimi bardzo szybko atakować. Ekspert może używać sztyletu trzymając go w lewej ręce i dzierżąc inną broń w prawej. Mistrzowie zaś mają szansę na potrojenie zadawanych obrażeń.
Podstawowy:Posiadane punkty biegłości dodawane są do punktów ataku
Ekspert:Pozwala na przełożenie sztyletu do lewej ręki
Mistrz:Szansa na zadanie trzykrotnie większych obrażeń równa liczbie punktów biegłości
Arcymistrz:Punkty biegłości dodawane są do zadawanych obrażeń
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy z bronią
Alvar
Ravenshore
Shadowspire
Gdzie awansować?
EkspertAlvar
Lori Vespers
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzRavenshore
Jobber
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzRegna
Karla Nirses
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Rycerz
Nekromanta
Minotaur
Troll
Mroczny elf
Wampir
Topór
Ataki zadawane toporami są raczej powolne, ale mogą spowodować poważne obrażenia. Eksperci we władaniu toporami potrafią atakować trochę szybciej, zaś mistrzowie mogą zadać dodatkowe obrażenia.
Podstawowy:Posiadane punkty biegłości dodawane są do punktów ataku
Ekspert:Im więcej punktów biegłości, tym krótszy czas oczekiwania na wykonanie następnej akcji
Mistrz:Punkty biegłości dodawane są do zadawanych obrażeń
Arcymistrz:Szansa na zmniejszenie o połowę klasy pancerza ofiary
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy z bronią
Jama Balthazara
Shadowspire
Wąwóz Garoty
Wyspy Krwawego Sztyletu
Gdzie awansować?
EkspertWąwóz Garoty
Herald Foestryke
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzRavenshore
Jasp Hunter
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzJama Balthazara
Garic Senjac
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Wampir
Rycerz
Troll
Minotaur
Włócznia
Biegłość w posługiwaniu się włócznią pozwala na używanie różnego rodzaju broni drzewcowych zakończonych ostrym grotem. Eksperci zadają większe obrażenia, a mistrzowie są w stanie dzierżyć włócznię w jednej dłoni.
Podstawowy:Posiadane punkty biegłości dodawane są do punktów ataku
Ekspert:Punkty biegłości dodawane są do zadawanych obrażeń
Mistrz:Możliwość używania włóczni jedną ręką
Arcymistrz:Punkty biegłości dodawane są do klasy pancerza
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy z bronią
Jama Balthazara
Ravenshore
Regna
Wąwóz Garoty
Gdzie awansować?
EkspertRavenshore
Matric Townsaver
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzAlvar
Ashandra Withersmythe
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzWyspy Krwawego Sztyletu
Yarrow
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Troll
Minotaur
Rycerz
Maczuga
Umiejętność walki maczugą pozwala na użycie różnego rodzaju broni obuchowych, od pałek do morgenszternów. Eksperci walki maczugą zadają dodatkowe obrażenia, zaś mistrzowie mają szansę na ogłuszenie przeciwnika.
Podstawowy:Posiadane punkty biegłości dodawane są do punktów ataku
Ekspert:Punkty biegłości dodawane są do zadawanych obrażeń
Mistrz:Szansa na ogłuszenie przeciwnika równa liczbie punktów biegłości
Arcymistrz:Szansa na sparaliżowanie przeciwnika równa liczbie punktów biegłości
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy z bronią
Shadowspire
Wyspy Krwawego Sztyletu
Gdzie awansować?
EkspertRavenshore
Lisha Sourbrow
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzWąwóz Garoty
Robert Morningstar
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzPustynia Ironsand
Brat Hearthsworn
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Mroczny elf
Wampir
Rycerz
Kleryk
Minotaur
Troll
Kij
Kij jest bronią oburęczną nadającą się zarówno do ataku, jak i do obrony. W przypadku ekspertów walki kijem, ich poziom biegłości jest dodawany do klasy pancerza. Mistrzowie mają szansę na ogłuszenie swojego przeciwnika, a arcymistrzowie uzyskują premię do punktów ataku.
Podstawowy:Posiadane punkty biegłości dodawane są do punktów ataku
Ekspert:Punkty biegłości dodawane są do klasy pancerza
Mistrz:Szansa na ogłuszenie równa liczbie punktów biegłości
Arcymistrz:Punkty biegłości dodawane są do zadawanych obrażeń
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy z bronią
Jama Balthazara
Regna
Ravenshore
Shadowspire
Wyspy Krwawego Sztyletu
Gdzie awansować?
EkspertRavenshore
Puddle Thain
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzPustynia Ironsand
Celia Stone
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzShadowspire
Tristen Stillwater
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Rycerz
Kleryk
Nekromanta
Minotaur
Troll
Łuk
Ta umiejętność odnosi się zarówno do korzystania z łuku, jak i kuszy. Eksperci szybciej uzyskują gotowość do wykonania następnego ataku, zaś mistrzowie potrafią wystrzelić dwie strzały naraz.
Podstawowy:Posiadane punkty biegłości dodawane są do punktów ataku
Ekspert:Im więcej punktów biegłości, tym krótszy czas oczekiwania na wykonanie następnej akcji
Mistrz:Przy każdym ataku z łuku wypuszczane są dwie strzały
Arcymistrz:Punkty biegłości dodawane są do zadawanych obrażeń
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy z bronią
Alvar
Ravenshore
Regna
Wyspy Krwawego Sztyletu
Gdzie awansować?
EkspertWyspy Krwawego Sztyletu
Shivron Keeneye
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzRavenshore
Oberic Nosewort
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzAlvar
Solis
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Kleryk
Nekromanta
Wampir
Troll
Rycerz
Minotaur
Mroczny elf