Biegłości dotyczące magii

Magia ognia
Magia ognia skupia się na zaklęciach ofensywnych i zawiera kilka potężniejszych czarów zadających bezpośrednie obrażenia. Wyższe poziomy ekspertyzy w używaniu tej magii umożliwiają nauczenie się potężniejszych zaklęć i sprawiają, że zaklęcia, które już znasz stają się jeszcze bardziej efektywne.
Podstawowy:Efekty różnią się w zależności od użytego zaklęcia
Ekspert:
Mistrz:
Arcymistrz:
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy z zaklęciami
Alvar
Ravenshore
Wyspy Krwawego Sztyletu
Gdzie awansować?
EkspertRavenshore
Taren Temper
1 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzAlvar
Solomon Steele
4 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzWymiar ognia
Burn
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Mroczny elf
Nekromanta
Magia powietrza
Magia powietrza zawiera mieszankę zaklęć ofensywnych, informacyjnych i manewrujących, w tym niezwykle przydatny czar Latania. Wyższe poziomy ekspertyzy w używaniu tej magii umożliwiają nauczenie się potężniejszych zaklęć i sprawiają, że zaklęcia, które już znasz stają się jeszcze bardziej efektywne.
Podstawowy:Efekty różnią się w zależności od użytego zaklęcia
Ekspert:
Mistrz:
Arcymistrz:
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy z zaklęciami
Alvar
Ravenshore
Wyspy Krwawego Sztyletu
Gdzie awansować?
EkspertWyspy Krwawego Sztyletu
Reshie
1 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzJama Balthazara
Hollis Stormeye
4 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzWymiar powietrza
Cloud Nedlon
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Mroczny elf
Nekromanta
Magia wody
Choć magia wody zawiera zaklęcia ofensywne, to koncentruje się głównie na czarach dotyczących przekształcania przedmiotów i podróżowania. Wyższe poziomy ekspertyzy w używaniu tej magii umożliwiają nauczenie się potężniejszych zaklęć i sprawiają, że zaklęcia, które już znasz stają się jeszcze bardziej efektywne.
Podstawowy:Efekty różnią się w zależności od użytego zaklęcia
Ekspert:
Mistrz:
Arcymistrz:
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy z zaklęciami
Alvar
Ravenshore
Wyspy Krwawego Sztyletu
Gdzie awansować?
EkspertRavenshore
Ulbrecht Pederton
1 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzPustynia Ironsand
Gregory Mist
4 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzWymiar wody
Black Current
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Mroczny elf
Nekromanta
Magia ziemi
Magia ziemi oferuje zbalansowany zestaw zaklęć ochronnych i defensywnych, a także trochę leczących i wzmacniających. Wyższe poziomy ekspertyzy w używaniu tej magii umożliwiają nauczenie się potężniejszych zaklęć i sprawiają, że zaklęcia, które już znasz stają się jeszcze bardziej efektywne.
Podstawowy:Efekty różnią się w zależności od użytego zaklęcia
Ekspert:
Mistrz:
Arcymistrz:
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Sklepy z zaklęciami
Alvar
Ravenshore
Wyspy Krwawego Sztyletu
Gdzie awansować?
EkspertWyspy Krwawego Sztyletu
Ostrin Grivic
1 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzAlvar
Dorothy Sablewood
4 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzWymiar ziemi
Griven
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Mroczny elf
Nekromanta
Magia ducha
Magia ducha koncentruje się na zaklęciach związanych z życiem i śmiercią. Zawiera czary, które wskrzeszają martwych, działają na nieumarłych, a także takie, które zwiększają skuteczność w walce. Wyższe poziomy ekspertyzy w używaniu tej magii umożliwiają nauczenie się potężniejszych zaklęć i sprawiają, że zaklęcia, które już znasz stają się jeszcze bardziej efektywne.
Podstawowy:Efekty różnią się w zależności od użytego zaklęcia
Ekspert:
Mistrz:
Arcymistrz:
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Gildie jaźni
Alvar
Jama Balthazara
Ravenshore
Gdzie awansować?
EkspertRavenshore
Straton Hawthorne
1 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzWąwóz Garoty
Bethold Kern
4 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzMurmurwoods
Lasiter Ravensight
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Minotaur
Wampir
Kleryk
Magia umysłu
Magia umysłu wpływa bezpośrednio na umysły jej celów. Może zarówno leczyć jak i wywoływać przypadłości umysłowe, a także zadawać bezpośrednie obrażenia. Wyższe poziomy ekspertyzy w używaniu tej magii umożliwiają nauczenie się potężniejszych zaklęć i sprawiają, że zaklęcia, które już znasz stają się jeszcze bardziej efektywne.
Podstawowy:Efekty różnią się w zależności od użytego zaklęcia
Ekspert:
Mistrz:
Arcymistrz:
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Gildie jaźni
Alvar
Jama Balthazara
Ravenshore
Gdzie awansować?
EkspertAlvar
Shane Krewlen
1 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzJama Balthazara
Barthine Lotts
4 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzMurmurwoods
Gilad Dreamwright
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Minotaur
Wampir
Kleryk
Magia ciała
Chociaż magia ciała zawiera kilka zaklęć zadających bezpośrednie obrażenia, to w głównej mierze skupia się na różnych formach leczenia. Wyższe poziomy ekspertyzy w używaniu tej magii umożliwiają nauczenie się potężniejszych zaklęć i sprawiają, że zaklęcia, które już znasz stają się jeszcze bardziej efektywne.
Podstawowy:Efekty różnią się w zależności od użytego zaklęcia
Ekspert:
Mistrz:
Arcymistrz:
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Gildie jaźni
Alvar
Jama Balthazara
Ravenshore
Gdzie awansować?
EkspertWyspy Krwawego Sztyletu
Zevah Poised
1 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzWąwóz Garoty
Tugor Arin
4 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzMurmurwoods
Critias Snowtree
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Minotaur
Wampir
Kleryk
Magia światła
Magia światła zawiera zestaw potężnych zaklęć ofensywnych i ochronnych, ale może być używana wyłącznie przez kleryków. Wyższe poziomy ekspertyzy w używaniu tej magii umożliwiają nauczenie się potężniejszych zaklęć i sprawiają, że zaklęcia, które już znasz stają się jeszcze bardziej efektywne.
Podstawowy:Efekty różnią się w zależności od użytego zaklęcia
Ekspert:
Mistrz:
Arcymistrz:
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Gildia światła
Murmurwoods
Gdzie awansować?
EkspertRavenshore
Archibald Dawnsglow
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzMurmurwoods
Lunius Dawnbringer
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzRegna
Aldrin Cleareye
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Kleryk
Magia ciemności
Magia ciemności jest dostępna wyłącznie nekromantom i zawiera najpotężniejsze zaklęcia ofensywne w grze, a także takie, które pozwalają na przejęcie kontroli nad innymi istotami. Wyższe poziomy ekspertyzy w używaniu tej magii umożliwiają nauczenie się potężniejszych zaklęć i sprawiają, że zaklęcia, które już znasz stają się jeszcze bardziej efektywne.
Podstawowy:Efekty różnią się w zależności od użytego zaklęcia
Ekspert:
Mistrz:
Arcymistrz:
Kliknij aby ukazać/schować szczegóły dotyczące umiejętności
Gdzie się nauczyć?
Gildia ciemności
Shadowspire
Gdzie awansować?
EkspertAlvar
Patwin Darkenmoore
2 000 sztuk złota, 4 punkty biegłości
MistrzShadowspire
Carla Umberpool
5 000 sztuk złota, 7 punktów biegłości
ArcymistrzRegna
Sithicus Shadowrunner
8 000 sztuk złota, 10 punktów biegłości
PodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Nekromanta