Umiejętności smoków


Poziom I

Strach
Ta zdolność pozwala smokowi zasiać przerażenie w umysłach jego przeciwników. Jeśli ofiara nie oprze się efektowi tej zdolności, to natychmiast zacznie uciekać aż do zakończenia działania zaklęcia.
Koszt punktów magii: 5
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
Trwa 3 minuty plus 1 na każdy punkt biegłości Trwa 5 minut plus 1 na każdy punkt biegłości
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Czar działa na cel i wszystkie stworzenia w pobliżu Czar działa na wszystkie stworzenia w polu widzenia

Poziom II

Ognisty podmuch
Ta zdolność to ulepszona wersja normalnego smoczego zionięcia. Działa podobnie jak Kula Ognista - trafia cel i wybucha, zadając obrażenia wszystkim istotom w pobliżu, z tym, że wybuch zadaje więcej obrażeń niż większość kul ognistych.
Koszt punktów magii: 10
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- Zadaje 10 punktów obrażeń plus 1-10 punktów na każdy punkt biegłości
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Zadaje 11 punktów obrażeń plus 1-11 punktów na każdy punkt biegłości Zadaje 12 punktów obrażeń plus 1-12 punktów na każdy punkt biegłości

Poziom III

Lot
Pozwala smokowi na uniesienie drużyny w powietrze. Zaklęcie to jest kosztowne i działa tylko na otwartej przestrzeni, ale jest bardzo przydatne. Lot pochłania jeden punkt magii za każde pięć minut stosowania (tj. gdy drużyna nie dotyka ziemi).
Koszt punktów magii: 15
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- ---
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Trwa 1 godzinę na każdy punkt biegłości Nie ubywa punktów magii

Poziom IV

Trzepot skrzydeł
Ta zdolność pozwala smokowi odepchnąć wrogów za pomocą podmuchu wywołanego ruchem skrzydeł. Doskonale nadaje się do cofnięcia przeciwników tuż przed uderzeniem ich ognistym podmuchem.
Koszt punktów magii: 30
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- ---
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
--- Nie ma silniejszego zaklęcia!