Poziom I
ReanimacjaJeśli zaklęcie to zostanie rzucone na martwą postać, zostanie ona ożywiona i zamieniona w zombie, który będzie miał 10 punktów życia na każdy punkt biegłości w magii ciemności (do osiągnięcia dozwolonego limitu). Zombie będzie atakować stworzenia wrogie twojej drużynie, aż nie zostanie powtórnie zabity lub twoja drużyna opuści daną mapę. Koszt punktów magii: 10 |
|
| Poziom podstawowy: | Poziom eksperta: |
| Postać dostaje 20 punktów życia na każdy punkt biegłości (aż do dozwolonego poziomu) | Postać dostaje 30 punktów życia na każdy punkt biegłości |
| Poziom mistrza: | Poziom arcymistrza: |
| Postać dostaje 40 punktów życia na każdy punkt biegłości | Postać dostaje 50 punktów życia na każdy punkt biegłości |
Toksyczna chmuraPrzed osobą rzucającą to zaklęcie pojawia się trująca chmura, która powoli przesuwa się do przodu. Każda istota, która dostanie się w obszar jej działania otrzyma 25 punktów obrażeń plus 1-10 punktów za każdy punkt biegłości w magii ciemności. Koszt punktów magii: 15 |
|
| Poziom podstawowy: | Poziom eksperta: |
| Średnio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji | Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji |
| Poziom mistrza: | Poziom arcymistrza: |
| Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji | Najkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji |
Wampiryczna brońZaklina broń nadając jej właściwość ""wampiryzmu."" Punkty obrażeń zadane przez taką broń będą dodawane do punktów życia osoby władającej bronią (aż do osiągnięcia dozwolonego limitu). Koszt punktów magii: 20 |
|
| Poziom podstawowy: | Poziom eksperta: |
| Czas trwania wynosi 1 godzinę na każdy punkt biegłości | Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji |
| Poziom mistrza: | Poziom arcymistrza: |
| Najkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji | Działa na stałe |
Zmniejszający promieńKażdy, nawet największy potwór poddany działaniu tego zaklęcia, zostanie zmniejszony, dzięki czemu łatwiej będzie można sobie z nim poradzić. Zmniejszony potwór zadaje połowę, jedną trzecią lub jedną czwartą obrażeń, które mógłby zadać normalnie. Czas działania czaru wynosi 5 minut na każdy punkt biegłości w magii ciemności. Koszt punktów magii: 25 |
|
| Poziom podstawowy: | Poziom eksperta: |
| Zmniejsza obrażenia potwora o połowę, trzykrotnie zmniejsza wielkość potwora | Zmniejsza obrażenia potwora o 2/3 |
| Poziom mistrza: | Poziom arcymistrza: |
| Zmniejsza obrażenia potwora o 3/4 | Zmniejsza grupę potworów |
Poziom II
SzrapnelZaklęcie to powoduje wystrzelenie pocisku z rozżarzonego metalu, który rani każdego, kto znajdzie się na jego drodze. Każdy odłamek metalu zadaje 6 punktów obrażeń plus 1-6 punktów na każdy punkt biegłości w magii ciemności. Koszt punktów magii: 30 |
|
| Poziom podstawowy: | Poziom eksperta: |
| --- | Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji, powstaje 5 odłamków |
| Poziom mistrza: | Poziom arcymistrza: |
| Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji, powstaje 7 odłamków | Najkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji, powstaje 9 odłamków |
Kontrola nad nieumarłymiCzar ten pozwala na przejęcie kontroli nad umysłem nieumarłego. W trakcie działania zaklęcia bedzie on atakował wrogów twojej drużyny. Czas trwania czaru wynosi 3 minuty za każdy punkt biegłości w magii ciemności. Czar nie przestaje działać nawet jeżeli twoja drużyna zaatakuje stworzenie, na które zostało rzucone zaklęcie. Koszt punktów magii: 35 |
|
| Poziom podstawowy: | Poziom eksperta: |
| --- | Czas trwania wynosi 3 minuty na punkt biegłości |
| Poziom mistrza: | Poziom arcymistrza: |
| Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji, czas trwania wynosi 5 minut na punkt biegłości | Najkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji, czar działa dopóki drużyna nie opuści mapy |
Odbicie bóluJeżeli jakiś potwór zaatakuje i zrani członka twojej drużyny, będącego pod wpływem tego zaklęcia, to sam otrzyma obrażenia tej samej wielkości. Koszt punktów magii: 40 |
|
| Poziom podstawowy: | Poziom eksperta: |
| --- | Czas trwania wynosi 1 godzinę + 5 minut na punkt biegłości |
| Poziom mistrza: | Poziom arcymistrza: |
| Czar działa na całą drużynę | Czas trwania wynosi 1 godzinę + 15 minut na punkt biegłości |
Poziom III
OfiaraRzucenie czaru powoduje zabicie jednej z postaci, które podążają za twoją drużyną, powodując poważny spadek reputacji całej drużyny. Jednak dzięki temu do maksimum przywrócone zostaną punkty życia i punkty magii osoby rzucającej zaklęcie, a wszystkie negatywne przypadłości i efekty starzenia zostają zdjęte. Koszt punktów magii: 45 |
|
| Poziom podstawowy: | Poziom eksperta: |
| --- | --- |
| Poziom mistrza: | Poziom arcymistrza: |
| Długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji | Średnio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji |
Oddech smokaOsoba rzucająca czar wydala z siebie chmurę toksycznych wyziewów, które zadają znaczne brażenia wskazanemu przeciwnikowi, a przy okazji innym wrogom znajdującym się w pobliżu. Jest to najpotężniejsze zaklęcie ofensywne, powodujące 1-25 punktów obrażeń za każdy punkt biegłości w magii ciemności. Koszt punktów magii: 50 |
|
| Poziom podstawowy: | Poziom eksperta: |
| --- | --- |
| Poziom mistrza: | Poziom arcymistrza: |
| Długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji | Średnio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji |
ArmageddonZaklęciem tym można zniszczyć całe miasto. Można je rzucić tylko trzy razy dziennie i tylko pod gołym niebem. Armageddon powoduje, że wszystkie stworzenia znajdujące się na danej mapie, włączając w to twoją drużynę, otrzymują 50 punktów obrażeń plus 1 punkt na każdy punkt biegłości w magii ciemności. Koszt punktów magii: 55 |
|
| Poziom podstawowy: | Poziom eksperta: |
| --- | --- |
| Poziom mistrza: | Poziom arcymistrza: |
| Zaklęcie można rzucić tylko trzy razy dziennie | Zaklęcie można rzucić cztery razy dziennie |
Poziom IV
Wyssanie duszyZaklęcie to wysysa życie z potworów znajdujących się w zasięgu wzroku i przekazuje ich energię życiową twojej drużynie w formie punktów życia (na takiej samej zasadzie jak czar "podział życia"). Zadawane obrażenia (i otrzymane punkty życia) to 25 punktów plus 1-8 punktów, za każdy punkt biegłości w magii ciemności. Koszt punktów magii: 60 |
|
| Poziom podstawowy: | Poziom eksperta: |
| --- | --- |
| Poziom mistrza: | Poziom arcymistrza: |
| --- | Nie ma silniejszego zaklęcia! |


Reanimacja
Wampiryczna broń
Zmniejszający promień
Szrapnel
Odbicie bólu
Ofiara
Oddech smoka
Wyssanie duszy