Magia ognia


Poziom I

Światło pochodni
Pochodnia rozświetla w ciemności obszar wokół drużyny.
Koszt punktów magii: 1
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
Czas trwania 1 godzina/punkt biegłości Światło jest jaśniejsze
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Światło jest najjaśniejsze Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji
Ognisty pocisk
W kierunku pojedynczego celu wystrzeliwany jest snop ognia. Zadaje tylko 1-3 punktów obrażeń na każdy punkt biegłości w magii ognia, ale koszt rzucenia czaru nie jest wysoki. Ognisty pocisk jest bezpieczny i efektywny. To jedno z ulubionych zaklęć każdego maga.
Koszt punktów magii: 2
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
Długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji Najkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji
Odporność na magię ognia
Zwiększa odporność na magię ognia u wszystkich członków drużyny o liczbę punktów równą twojej biegłości w magii ognia. Czas trwania wynosi jedną godzinę na każdy punkt biegłości.
Koszt punktów magii: 3
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
1 punkt odporności na każdy punkt biegłości 2 punkty odporności na każdy punkt biegłości
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
3 punkty odporności na każdy punkt biegłości 4 punkty odporności na każdy punkt biegłości
Ognista poświata
Czar ten powoduje, że broń bez specjalnych właściwości zaczyna płonąć magicznym ogniem. Nazwa broni zostaje uzupełniona o dodatkową cechę. Czas trwania zaklęcia wynosi jedną godzinę na każdy punkt biegłości w magii ognia.
Koszt punktów magii: 4
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
Broń ognia Broń płomienia
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Broń piekieł Broń na stałe zyskuje cechę "piekieł"

Poziom II

Pośpiech
Skraca czas potrzebny na osiągnięcie gotowości do podjęcia następnej akcji. Po ustaniu działania czaru członkowie twojej drużyny będą przez pewien czas osłabieni.
Koszt punktów magii: 5
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- Czas trwania wynosi 1 godzinę + 1 minutę na punkt biegłości
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Czas trwania wynosi 1 godzinę + 3 minuty na punkt biegłości Czas trwania wynosi 1 godzinę + 4 minuty na punkt biegłości
Kula ognia
Kolejne ulubione zaklęcie Magów. Wystrzeliwuje w kierunku pojedynczego celu kulę ognia, która wybucha przy uderzeniu, raniąc wszystkie postacie znajdące się w pobliżu. Jeżeli twoja drużyna znajdzie się zbyt blisko eksplozji, także może zostać zraniona. Zadawane obrażenia wynoszą 1-6 punktów za każdy punkt biegłości w magii ognia posiadany przez osobę rzucającą czar.
Koszt punktów magii: 8
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- Średnio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji Najkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji
Mina ogniowa
Powoduje postawienie na ziemi miny ogniowej, która eksploduje, jeżeli ktoś będzie przechodził obok niej. Miny pozostają na swoim miejscu, aż ktoś ich nie zdetonuje, lub do czasu, gdy twoja drużyna opuści daną mapę.
Koszt punktów magii: 10
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- Powoduje 1-6 punktów obrażeń na każdy punkt biegłości; maksymalnie 5 min
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Zadaje 1-8 punktów obrażeń na każdy punkt biegłości; maksymalnie 7 min Zadaje 1-10 punktów obrażeń na każdy punkt biegłości; maksymalnie 9 min

Poziom III

Pożoga
Twoja drużyna zostaje otoczona przez tarczę gorących płomieni. Wszystkie potwory, które pozostają w zasięgu działania zaklęcia otrzymują 1-6 punktów obrażeń na jeden punkt umiejętności władania magią ognia.
Koszt punktów magii: 15
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- ---
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Czas trwania wynosi 1 minutę na każdy punkt biegłości Czas trwania wynosi 10 minut na punkt biegłości
Deszcz meteorów
Zaklęcie to przyzywa deszcz płonących kamieni, które uderzają w cel i teren wokół niego - dlatego lepiej nie stać w pobliżu ofiary. Każdy meteor zadaje 8 punktów obrażeń plus 1 punkt na każdy punkt biegłości w magii ognia. Czar nie działa w pomieszczeniach.
Koszt punktów magii: 20
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- ---
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Średnio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji i 16 meteorów Krótki czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji i 20 meteorów
Piekło
Zaklęcie to podpala każdego przeciwnika w zasięgu wzroku, za wyjątkiem członków twojej drużyny. Jest bardzo przydatne, jeżeli trzeba oczyścić pomieszczenie ze słabych lub średnio-słabych potworów. Każdy przeciwnik otrzymuje 12 punktów plus 1 punkt obrażeń na każdy punkt biegłości w magii ognia. Czar ten działa tylko w pomieszczeniach.
Koszt punktów magii: 25
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- ---
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
Średnio długi osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji Krótki czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji

Poziom IV

Spalenie
Jest to jedno z najpotężniejszych zaklęć powodujących bezpośrednie obrażenia. Spalenie zadaje ogromne obrażenia pojedynczemu przeciwnikowi. Jedynie najsilniejsze potwory są w stanie przeżyć działanie tego czaru. Obrażenia wynoszą 15 punktów plus 1- 15 punktów na każdy punkt biegłości w magii ognia.
Koszt punktów magii: 30
Poziom podstawowy: Poziom eksperta:
--- ---
Poziom mistrza: Poziom arcymistrza:
--- Nie ma silniejszego zaklęcia!