Kapelusze
![]() | Czapka | |
Luźny kapelusz z mocnego materiału. | ||
Wytrzymałość: 2 Identyfikacja / Naprawa: 1 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Wartość: 20 Poziom: 2-5 |
![]() | Impregnowana czapka | |
Kapelusze ozdobione tanimi szklanymi świecidełkami noszone są przez Regnan podczas świąt - których obchodzą całe mnóstwo. | ||
Wytrzymałość: 2 Identyfikacja / Naprawa: 4 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Wartość: 100 Poziom: 3-5 |
![]() | Kupiecki kapelusz | |
Ten pofałdowany kapelusz, wykonany z aksamitu i obszyty futrem czarnego królika, ozdobiony jest małym emaliowanym medalionem. | ||
Wytrzymałość: 2 Identyfikacja / Naprawa: 8 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Wartość: 200 Poziom: 3-6 |
Hełmy
![]() | Hełm | |
Ten hełm z miękkiego żelaza i nieutwardzonej skóry zapewnia niewielką ochronę przed uderzeniami w głowę. | ||
Obrona: +2 Wytrzymałość: 6 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Identyfikacja / Naprawa: 1 Wartość: 60 Poziom: 1-3 |
![]() | Jaszczurzy hełm | |
Żelazne i skórzane hełmy tego rodzaju produkowane są przez kowali na całym świecie. Ten egzemplarz został wykonany przez jaszczuroludzi i posiada prawdziwe baranie rogi. | ||
Obrona: +6 Wytrzymałość: 6 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Identyfikacja / Naprawa: 4 Wartość: 260 Poziom: 1-4 |
![]() | Pełny hełm | |
Stalowe hełmy tego rodzaju zamawiane są w wielkich ilościach przez Kupców z Alvar, którzy przeznaczają je dla konnych strażników karawan. | ||
Obrona: +8 Wytrzymałość: 6 | Identyfikacja / Naprawa: 8 Wartość: 460 Poziom: 3-5 |
![]() | Bojowy hełm | |
Ten pełny hełm jest znakomicie wykonany, a do jego produkcji użyto materiałów doskonałej jakości. Strukturalnie słabsze okolice szczelin na oczy i nos wzmocnione zostały siertalem. | ||
Obrona: +10 Wytrzymałość: 6 | Identyfikacja / Naprawa: 10 Wartość: 660 Poziom: 3-6 |
![]() | Smoczy hełm | |
Przyłbica tego wspaniałego hełmu zamocowana jest na niemal niewidocznych zawiasach. Gdy zostanie zasunięta, to zapewnia komfort i pełną ochronę twarzy. Tylko najcelniejsze ciosy mają szansę się przebić. | ||
Obrona: +12 Wytrzymałość: 6 | Identyfikacja / Naprawa: 12 Wartość: 860 Poziom: 4-6 |
Peleryny
![]() | Podróżny płaszcz | |
Ciepły płaszcz z farbowanej wełny - daje także niewielką ochronę przed ciosami. | ||
Obrona: +1 Wytrzymałość: 2 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Identyfikacja / Naprawa: 2 Wartość: 50 Poziom: 1-3 |
![]() | Księżycowy płaszcz | |
Błękitny barwnik używany do farbowania płaszczy kleryków Świątyni Księżyca pochodzi z płatków kwiatów, które rosną tylko w okolicy góry Nighon w Erathii. | ||
Obrona: +3 Wytrzymałość: 2 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Identyfikacja / Naprawa: 5 Wartość: 150 Poziom: 2-4 |
![]() | Alvaryjski płaszcz | |
Płaszcze tej jakości często widzi się w Alvar na ramionach co bardziej majętnych członków Gildii Kupców z Alvar. | ||
Obrona: +5 Wytrzymałość: 2 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Identyfikacja / Naprawa: 9 Wartość: 250 Poziom: 3-5 |
![]() | Nekromancki płaszcz | |
Płaszcz najwyraźniej wykonany dla praktykującego arkana czarnej magii. Świetny. Wykończony tajemnymi wzorami wyszytymi nicią z ciemnego srebra. | ||
Obrona: +7 Wytrzymałość: 2 | Identyfikacja / Naprawa: 15 Wartość: 500 Poziom: 4-5 |
![]() | Wampirzy płaszcz | |
Ten czarny płaszcz z wysokim kołnierzem, wykonany ze skóry wiwerny, obszyty został czerwonym aksamitem - styl bardzo ceniony przez starsze wampiry z Shadowspire. | ||
Obrona: +9 Wytrzymałość: 2 | Identyfikacja / Naprawa: 20 Wartość: 750 Poziom: 5-6 |
Pasy
![]() | Skórzany pas | |
Prosty pas z garbowanej skóry. Ozdobiony żelaznymi guzami i zamykany prostą klamrą. | ||
Wytrzymałość: 3 Identyfikacja / Naprawa: 1 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Wartość: 40 Poziom: 2-5 |
![]() | Mocny pas | |
Gruby pas skórzany. Sprzączki i klamra wykonane są z mosiądzu. | ||
Wytrzymałość: 3 Identyfikacja / Naprawa: 3 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Wartość: 100 Poziom: 2-5 |
![]() | Wiwerni pas | |
Skóra wiwerny jest bardzo mocna, ale trudna do zdobycia. Bardzo ceniona przez garbarzy z Shadowspire, gdyż po obróbce w garbarni czernieje - co czyni ją bardziej atrakcyjną wśród wampirów i nekromantów. | ||
Wytrzymałość: 3 Identyfikacja / Naprawa: 6 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Wartość: 225 Poziom: 3-5 |
![]() | Stalowy pas | |
Ten solidny pas wykonany został z emaliowanej stali. Ma dwie sprytnie schowane sprzączki po bokach i klamrę z tyłu. | ||
Wytrzymałość: 3 Identyfikacja / Naprawa: 9 | Wartość: 450 Poziom: 3-6 |
![]() | Rzemieślniczy pas | |
Świetnie wykonane pasy ze smoczej skóry zwykle ukrywają zaklęcia. Ta sztuka wykończona jest złotem i otoczona cienkimi wstęgami siertalu. | ||
Wytrzymałość: 3 Identyfikacja / Naprawa: 12 | Wartość: 600 Poziom: 3-6 |
Rękawice
![]() | Skórzane rękawice | |
Takie rękawice z kiepsko spreparowanej skóry noszone są wszędzie przez robotników. | ||
Obrona: +3 Wytrzymałość: 6 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Identyfikacja / Naprawa: 2 Wartość: 100 Poziom: 1-5 |
![]() | Trollowe rękawice | |
Te skórzane rękawice wykonane przez trolle nabijane są żelaznymi kolcami na kłykciach. | ||
Obrona: +6 Wytrzymałość: 6 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Identyfikacja / Naprawa: 5 Wartość: 250 Poziom: 1-5 |
![]() | Stalowe rękawice | |
Te rękawice wykonane z nałożonych na siebie stalowych płytek zapewniają dobrą ochronę, ale często wywołują zadrapania skóry. | ||
Obrona: +8 Wytrzymałość: 6 | Identyfikacja / Naprawa: 9 Wartość: 450 Poziom: 3-5 |
![]() | Minotaurowe rękawice | |
Dzięki użyciu siertalu, te rękawice są lekkie i mocne. Doskonałe rzemiosło wykonania gwarantuje wygodę i elastyczność. | ||
Obrona: +10 Wytrzymałość: 6 | Identyfikacja / Naprawa: 14 Wartość: 650 Poziom: 3-6 |
![]() | Smocze rękawice | |
Te rękawice zostały po mistrzowsku wykonane z czystego erudinu, co wskazuje, że są produktem Kuźni Białego Światła Derricka Goretha. | ||
Obrona: +12 Wytrzymałość: 6 | Identyfikacja / Naprawa: 20 Wartość: 850 Poziom: 3-6 |
Buty
![]() | Chodaki | |
Te buty z miękkiej skóry wykonane zostały z myślą o wygodzie, a nie o walce. Zapewniają dobrą ochronę przed błotem i ostrymi kamieniami, ale nie powstrzymują ciosów zadawanych bronią. | ||
Obrona: +2 Wytrzymałość: 3 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Identyfikacja / Naprawa: 2 Wartość: 50 Poziom: 1-5 |
![]() | Buty z utwardzonej skóry | |
W tych butach skóra została utwardzona dla większej ochrony. Mają grube podeszwy i są obszyte cienką warstwą miękkiej skóry. | ||
Obrona: +6 Wytrzymałość: 3 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Identyfikacja / Naprawa: 5 Wartość: 250 Poziom: 2-5 |
![]() | Regnańskie buty | |
Takie buty ze stalowymi czubami noszone są powszechnie przez regnańskich wojowników. Części skórzane zostały zaimpregnowane dla ochrony przed wodą. | ||
Obrona: +8 Wytrzymałość: 3 | Identyfikacja / Naprawa: 9 Wartość: 450 Poziom: 3-5 |
![]() | Alvaryjskie buty | |
Te buty wykonane przez alvaryjskie elfy zostały wewnętrznie wzmocnione pasmami siertalu. Ich podeszwy są miększe niż w większości innych butów, co sprawia, że są od nich cichsze. | ||
Obrona: +10 Wytrzymałość: 3 | Identyfikacja / Naprawa: 15 Wartość: 650 Poziom: 4-6 |
![]() | Smocze buty | |
Łowcy smoków potrzebują niezwykle mocnego opancerzenia; to dotyczy także butów. Erudinowe skorupy tych butów są wykończone skórą wiwerny. | ||
Obrona: +12 Wytrzymałość: 3 | Identyfikacja / Naprawa: 21 Wartość: 850 Poziom: 4-6 |