Zwoje
![]() | Zwój z zaklęciem | |
| Zawiera zaklęcie pierwszego poziomu. Zwój znika po rzuceniu zaklęcia. | ||
| Identyfikacja: 1 Wartość:
| ||
![]() | Zwój z zaklęciem | |
| Zawiera zaklęcie drugiego poziomu. Zwój znika po rzuceniu zaklęcia. | ||
| Identyfikacja: 2 Wartość:
| ||
![]() | Zwój z zaklęciem | |
| Zawiera zaklęcie trzeciego poziomu. Zwój znika po rzuceniu zaklęcia. | ||
| Identyfikacja: 5 Wartość:
| ||
![]() | Zwój z zaklęciem | |
| Zawiera zaklęcie czwartego poziomu. Zwój znika po rzuceniu zaklęcia. | ||
| Identyfikacja: 10 Wartość:
| ||
Księgi
![]() | Księga zaklęć | |
| Zawiera zaklęcie pierwszego poziomu. Żeby nauczyć się tego zaklęcia, dana postać musi posiadać biegłość w odpowiedniej magii. | ||
| Identyfikacja: 1 (światło / ciemność: 3) Wartość:
| ||
![]() | Księga zaklęć | |
| Zawiera zaklęcie pierwszego poziomu. Żeby nauczyć się tego zaklęcia, dana postać musi posiadać biegłość w odpowiedniej magii. | ||
| Identyfikacja: 5 (światło / ciemność: 8) Wartość:
| ||
![]() | Księga zaklęć | |
| Zawiera zaklęcie pierwszego poziomu. Żeby nauczyć się tego zaklęcia, dana postać musi posiadać biegłość w odpowiedniej magii. | ||
| Identyfikacja: 10 (światło / ciemność: 14) Wartość:
| ||
![]() | Księga zaklęć | |
| Zawiera zaklęcie pierwszego poziomu. Żeby nauczyć się tego zaklęcia, dana postać musi posiadać biegłość w odpowiedniej magii. | ||
| Identyfikacja: 15 (światło / ciemność: 19) Wartość:
| ||
Różdżki
![]() | Ognista / iskrząca / zatruta / oszałamiająca / raniąca różdżka wiedźmy | |
| Prymitywny budulec tej różdżki wypełniony jest mrocznymi energiami. | ||
| Maks. liczba ładunków: 35 Wytrzymałość: 3 | Identyfikacja / Naprawa: 10 Wartość: 1 000 | |
![]() | Szamańska różdżka światła / lodu / osłabienia / umysłu / roju | |
| Coś brzęczy złowieszczo wewnątrz czaszki goga wieńczącej tę różdżkę - produkt magii ogrów. | ||
| Maks. liczba ładunków: 30 Wytrzymałość: 3 | Identyfikacja / Naprawa: 14 Wartość: 1 500 | |
![]() | Czarnoksięska różdżka kul ognistych / kwasu / błyskawic / wirujących ostrz / szału bojowego | |
| Różdżka z wypolerowanego na błysk drewna cierniowca otoczonego platynowym drutem. | ||
| Maks. liczba ładunków: 25 Wytrzymałość: 3 | Identyfikacja / Naprawa: 18 Wartość: 2 000 | |
![]() | Wężowa różdżka wybuchów / pięści / kamieni / paraliżu / chmur | |
| Ta różdżka wykonana ze spreparowanych ciał trzech węży pulsuje w rytmie wolnych uderzeń serca. | ||
| Maks. liczba ładunków: 20 Wytrzymałość: 3 | Identyfikacja / Naprawa: 22 Wartość: 2 500 | |
![]() | Nekromancka różdżka implozji / mdłości / odłamkowa / pomniejszania / pożogi | |
| Róg jednorożca ozdobiony rubinem oprawionym w złoto i zakończony rzeźbą czaszki. Taką różdżkę mogła stworzyć jedynie Gildia Nekromantów. | ||
| Maks. liczba ładunków: 15 Wytrzymałość: 3 | Identyfikacja / Naprawa: 26 Wartość: 3 000 | |














