Przedmioty związane z magią

Zwoje

Zwój z zaklęciem
Zawiera zaklęcie pierwszego poziomu. Zwój znika po rzuceniu zaklęcia.
Identyfikacja: 1
Wartość:
  • 10 - 40 (zaklęcia podstawowych magii)
  • 100 - 250 (zaklęcia magii ciemności lub światła)

Zwój z zaklęciem
Zawiera zaklęcie drugiego poziomu. Zwój znika po rzuceniu zaklęcia.
Identyfikacja: 2
Wartość:
  • 50 - 100 (zaklęcia podstawowych magii)
  • 300 - 400 (zaklęcia magii ciemności lub światła)

Zwój z zaklęciem
Zawiera zaklęcie trzeciego poziomu. Zwój znika po rzuceniu zaklęcia.
Identyfikacja: 5
Wartość:
  • 150 - 300 (zaklęcia podstawowych magii)
  • 500 - 750 (zaklęcia magii ciemności lub światła)

Zwój z zaklęciem
Zawiera zaklęcie czwartego poziomu. Zwój znika po rzuceniu zaklęcia.
Identyfikacja: 10
Wartość:
  • 500 (zaklęcia podstawowych magii)
  • 1000 (zaklęcia magii ciemności lub światła)

Księgi

Księga zaklęć
Zawiera zaklęcie pierwszego poziomu. Żeby nauczyć się tego zaklęcia, dana postać musi posiadać biegłość w odpowiedniej magii.
Identyfikacja: 1 (światło / ciemność: 3)
Wartość:
  • 100 - 400 (zaklęcia podstawowych magii)
  • 1 000 - 2 500 (zaklęcia magii ciemności lub światła)

Księga zaklęć
Zawiera zaklęcie pierwszego poziomu. Żeby nauczyć się tego zaklęcia, dana postać musi posiadać biegłość w odpowiedniej magii.
Identyfikacja: 5 (światło / ciemność: 8)
Wartość:
  • 500 - 1 000 (zaklęcia podstawowych magii)
  • 3 000 - 4 000 (zaklęcia magii ciemności lub światła)

Księga zaklęć
Zawiera zaklęcie pierwszego poziomu. Żeby nauczyć się tego zaklęcia, dana postać musi posiadać biegłość w odpowiedniej magii.
Identyfikacja: 10 (światło / ciemność: 14)
Wartość:
  • 1 500 - 3 000 (zaklęcia podstawowych magii)
  • 5 000 - 7 500 (zaklęcia magii ciemności lub światła)

Księga zaklęć
Zawiera zaklęcie pierwszego poziomu. Żeby nauczyć się tego zaklęcia, dana postać musi posiadać biegłość w odpowiedniej magii.
Identyfikacja: 15 (światło / ciemność: 19)
Wartość:
  • 5 000 (zaklęcia podstawowych magii)
  • 10 000 (zaklęcia magii ciemności lub światła)

Różdżki

Ognista / iskrząca / zatruta / oszałamiająca / raniąca różdżka wiedźmy
Prymitywny budulec tej różdżki wypełniony jest mrocznymi energiami.
Maks. liczba ładunków: 35
Wytrzymałość: 3
Identyfikacja / Naprawa: 10
Wartość: 1 000

Szamańska różdżka światła / lodu / osłabienia / umysłu / roju
Coś brzęczy złowieszczo wewnątrz czaszki goga wieńczącej tę różdżkę - produkt magii ogrów.
Maks. liczba ładunków: 30
Wytrzymałość: 3
Identyfikacja / Naprawa: 14
Wartość: 1 500

Czarnoksięska różdżka kul ognistych / kwasu / błyskawic / wirujących ostrz / szału bojowego
Różdżka z wypolerowanego na błysk drewna cierniowca otoczonego platynowym drutem.
Maks. liczba ładunków: 25
Wytrzymałość: 3
Identyfikacja / Naprawa: 18
Wartość: 2 000

Wężowa różdżka wybuchów / pięści / kamieni / paraliżu / chmur
Ta różdżka wykonana ze spreparowanych ciał trzech węży pulsuje w rytmie wolnych uderzeń serca.
Maks. liczba ładunków: 20
Wytrzymałość: 3
Identyfikacja / Naprawa: 22
Wartość: 2 500

Nekromancka różdżka implozji / mdłości / odłamkowa / pomniejszania / pożogi
Róg jednorożca ozdobiony rubinem oprawionym w złoto i zakończony rzeźbą czaszki. Taką różdżkę mogła stworzyć jedynie Gildia Nekromantów.
Maks. liczba ładunków: 15
Wytrzymałość: 3
Identyfikacja / Naprawa: 26
Wartość: 3 000