Sztylety
Tępy sztylet | ||
Sztylet z miękkiej stali nadający się zarówno na broń, sztuciec, jak i na narzędzie, choć szybko się tępi. | ||
Atak: +0 Obrażenia: 2d2 (2-4) Wytrzymałość: 6 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Identyfikacja / Naprawa: 1 Wartość: 8 Poziom: 1-3 |
Kryształowy sztylet | ||
Sztylety często noszone przez członków Gildii Nekromantów. Kryształy używane do ich wyrobu pochodzą z gór Shadowspire. Są niezwykle ostre, ale mają tendencję do kruszenia się. | ||
Atak: +2 Obrażenia: 2d2+2 (4-6) Wytrzymałość: 6 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Identyfikacja / Naprawa: 2 Wartość: 100 Poziom: 2-4 |
Kupiecki sztylet | ||
Ten sztylet jest typowym przykładem broni produkowanej przez kowali z Alvar. Wykonany z hartowanej stali i doskonale wyważony. | ||
Atak: +3 Obrażenia: 2d2+3 (5-7) Wytrzymałość: 6 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Identyfikacja / Naprawa: 4 Wartość: 150 Poziom: 3-5 |
Mistrzowski sztylet | ||
Sztylety tej jakości są rzadkością. Broń ta wykonana jest z erudinu i egzotycznych gatunków drewna; inkrustowana jest złotem i ma spory rubin osadzony na rękojeści. Wszystko to stanowiłoby ekstrawagancję bogacza, gdyby nie zabójcza skuteczność tego oręża. | ||
Atak: +5 Obrażenia: 2d2+5 (7-9) Wytrzymałość: 6 | Identyfikacja / Naprawa: 6 Wartość: 250 Poziom: 4-5 |
Ząbkowane ostrze | ||
Rękojeść tego ostrza była najwyraźniej wielokrotnie odnawiana. Powiada się, że takich ostrzy używały pierwsze wampiry, które pojawiły się tysiąclecia przed Ciszą. Czy to może być jedno z tych starożytnych ostrzy? | ||
Atak: +6 Obrażenia: 2d2+6 (8-10) Wytrzymałość: 6 | Identyfikacja / Naprawa: 9 Wartość: 300 Poziom: 5-6 |
Długie sztylety
Długi sztylet | ||
Broń o ostrzu krótszym niż miecz, lecz dłuższym niż sztylet, przeznaczona dla nożownika pragnącego zwiększyć swój zasięg. Przeciętnej roboty egzemplarz z miękkiej stali. | ||
Atak: +0 Obrażenia: 2d3 (2-6) Wytrzymałość: 7 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Identyfikacja / Naprawa: 1 Wartość: 15 Poziom: 1-3 |
Alvaryjski puginał | ||
Elicie politycznej Alvar nie przystoi nosić miecza. Elficcy wojownicy noszą więc mniejsze ostrza na wypadek, gdyby sprawy przybrały mniej cywilizowany obrót. | ||
Atak: +2 Obrażenia: 2d3+2 (4-8) Wytrzymałość: 7 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Identyfikacja / Naprawa: 4 Wartość: 200 Poziom: 2-4 |
Regnański tasak | ||
Wielu regnańskich piratów, nie chcąc obciążać się tarczą, walczy trzymając w jednej ręce kordelas, a w drugiej - taki nóż. | ||
Atak: +4 Obrażenia: 2d3+4 (6-10) Wytrzymałość: 7 | Identyfikacja / Naprawa: 7 Wartość: 350 Poziom: 3-5 |
Mroczny krys | ||
Długi sztylet o zagiętym ostrzu z najlepszej stali jest produktem kuźni z Twilight. Jelec z osadzonym krwistym rubinem oznacza, że jest to broń wampira. | ||
Atak: +6 Obrażenia: 2d3+6 (8-12) Wytrzymałość: 7 | Identyfikacja / Naprawa: 9 Wartość: 500 Poziom: 4-5 |
Długi pojedynkowy sztylet | ||
Chociaż w oczach reszty świata wampiry z Shadowspire wydają się być zjednoczone, to jednak występują wśród nich liczne tarcia wewnętrzne. Zwyczajowo, poważne zatargi rozwiązywane są w drodze walki z użyciem tych zabójczych noży wyśmienitej roboty. | ||
Atak: +7 Obrażenia: 2d3+7 (9-13) Wytrzymałość: 7 | Identyfikacja / Naprawa: 12 Wartość: 790 Poziom: 5-6 |