Sztylety

Sztylety - Długie sztylety

Wymagana biegłość: Sztylet

Sztylety

Tępy sztylet
Sztylet z miękkiej stali nadający się zarówno na broń, sztuciec, jak i na narzędzie, choć szybko się tępi.
Atak: +0
Obrażenia: 2d2 (2-4)
Wytrzymałość: 6
Przedmiot nie może zostać zaklęty
Identyfikacja / Naprawa: 1
Wartość: 8                            Poziom: 1-3

Kryształowy sztylet
Sztylety często noszone przez członków Gildii Nekromantów. Kryształy używane do ich wyrobu pochodzą z gór Shadowspire. Są niezwykle ostre, ale mają tendencję do kruszenia się.
Atak: +2
Obrażenia: 2d2+2 (4-6)
Wytrzymałość: 6
Przedmiot nie może zostać zaklęty
Identyfikacja / Naprawa: 2
Wartość: 100                        Poziom: 2-4

Kupiecki sztylet
Ten sztylet jest typowym przykładem broni produkowanej przez kowali z Alvar. Wykonany z hartowanej stali i doskonale wyważony.
Atak: +3
Obrażenia: 2d2+3 (5-7)
Wytrzymałość: 6
Przedmiot nie może zostać zaklęty
Identyfikacja / Naprawa: 4
Wartość: 150                        Poziom: 3-5

Mistrzowski sztylet
Sztylety tej jakości są rzadkością. Broń ta wykonana jest z erudinu i egzotycznych gatunków drewna; inkrustowana jest złotem i ma spory rubin osadzony na rękojeści. Wszystko to stanowiłoby ekstrawagancję bogacza, gdyby nie zabójcza skuteczność tego oręża.
Atak: +5
Obrażenia: 2d2+5 (7-9)
Wytrzymałość: 6
Identyfikacja / Naprawa: 6
Wartość: 250                        Poziom: 4-5

Ząbkowane ostrze
Rękojeść tego ostrza była najwyraźniej wielokrotnie odnawiana. Powiada się, że takich ostrzy używały pierwsze wampiry, które pojawiły się tysiąclecia przed Ciszą. Czy to może być jedno z tych starożytnych ostrzy?
Atak: +6
Obrażenia: 2d2+6 (8-10)
Wytrzymałość: 6
Identyfikacja / Naprawa: 9
Wartość: 300                        Poziom: 5-6

Długie sztylety

Długi sztylet
Broń o ostrzu krótszym niż miecz, lecz dłuższym niż sztylet, przeznaczona dla nożownika pragnącego zwiększyć swój zasięg. Przeciętnej roboty egzemplarz z miękkiej stali.
Atak: +0
Obrażenia: 2d3 (2-6)
Wytrzymałość: 7
Przedmiot nie może zostać zaklęty
Identyfikacja / Naprawa: 1
Wartość: 15                          Poziom: 1-3

Alvaryjski puginał
Elicie politycznej Alvar nie przystoi nosić miecza. Elficcy wojownicy noszą więc mniejsze ostrza na wypadek, gdyby sprawy przybrały mniej cywilizowany obrót.
Atak: +2
Obrażenia: 2d3+2 (4-8)
Wytrzymałość: 7
Przedmiot nie może zostać zaklęty
Identyfikacja / Naprawa: 4
Wartość: 200                        Poziom: 2-4

Regnański tasak
Wielu regnańskich piratów, nie chcąc obciążać się tarczą, walczy trzymając w jednej ręce kordelas, a w drugiej - taki nóż.
Atak: +4
Obrażenia: 2d3+4 (6-10)
Wytrzymałość: 7
Identyfikacja / Naprawa: 7
Wartość: 350                        Poziom: 3-5

Mroczny krys
Długi sztylet o zagiętym ostrzu z najlepszej stali jest produktem kuźni z Twilight. Jelec z osadzonym krwistym rubinem oznacza, że jest to broń wampira.
Atak: +6
Obrażenia: 2d3+6 (8-12)
Wytrzymałość: 7
Identyfikacja / Naprawa: 9
Wartość: 500                        Poziom: 4-5

Długi pojedynkowy sztylet
Chociaż w oczach reszty świata wampiry z Shadowspire wydają się być zjednoczone, to jednak występują wśród nich liczne tarcia wewnętrzne. Zwyczajowo, poważne zatargi rozwiązywane są w drodze walki z użyciem tych zabójczych noży wyśmienitej roboty.
Atak: +7
Obrażenia: 2d3+7 (9-13)
Wytrzymałość: 7
Identyfikacja / Naprawa: 12
Wartość: 790                        Poziom: 5-6