Włócznie
Bojowy ogrzy kij | ||
Utwardzona w ogniu, zaostrzona i nabita cierniami pałka. Takie włócznie są używane przez ogry do treningów i ćwiczeń bojowych. | ||
Atak: +0 Obrażenia: 1d9 (1-9) Wytrzymałość: 6 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Identyfikacja / Naprawa: 1 Wartość: 15 Poziom: 1-3 |
Stalowa włócznia | ||
Zwykłe włócznie wypełniają zbrojownie wielu ras… i jest ku temu powód - stanowią broń skuteczną i zabójczą. Ten egzemplarz został wykonany przez minotaury. | ||
Atak: +2 Obrażenia: 1d9+2 (3-11) Wytrzymałość: 6 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Identyfikacja / Naprawa: 3 Wartość: 50 Poziom: 2-4 |
Długa elficka włócznia | ||
Po świetnym wykonaniu i wyważeniu tej włóczni ze stalowym grotem można poznać robotę kowali z Alvar. | ||
Atak: +5 Obrażenia: 1d9+5 (6-14) Wytrzymałość: 6 | Identyfikacja / Naprawa: 6 Wartość: 250 Poziom: 3-5 |
Bojowa włócznia | ||
To włócznia bitewna. Zbyt ciężka dla zwykłego żołdaka, przeznaczona jest dla zawodowego wojownika, który woli włócznie od innych typów broni. | ||
Atak: +9 Obrażenia: 1d9+9 (10-18) Wytrzymałość: 6 | Identyfikacja / Naprawa: 9 Wartość: 450 Poziom: 4-5 |
Smoczy harpun | ||
Skierowane w tył zaczepy ze staltu zadają bolesne rany nawet najstarszym smokom. Naturalnie, można tę broń używać także przeciw innym wrogom. | ||
Atak: +13 Obrażenia: 1d9+13 (14-22) Wytrzymałość: 6 | Identyfikacja / Naprawa: 12 Wartość: 650 Poziom: 5-6 |
Trójzęby
Widły | ||
Chociaż to zwykłe narzędzie rolnicze, to odpowiednio użyte, solidne widły mogą być doskonałą bronią - choć dość prowizoryczną. | ||
Atak: +0 Obrażenia: 2d6 (2-12) Wytrzymałość: 6 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Identyfikacja / Naprawa: 1 Wartość: 100 Poziom: 1-3 |
Bojowe widły | ||
Wysoko specjalistyczne wyposażenie, zaprojektowane z myślą o wyrównaniu szans w walce między piechurem, a opancerzonym konnym przeciwnikiem. Te zmodyfikowane włócznie są bronią skuteczną, choć mało poręczną. | ||
Atak: +2 Obrażenia: 2d6+2 (4-14) Wytrzymałość: 6 | Identyfikacja / Naprawa: 3 Wartość: 400 Poziom: 2-4 |
Jaszczurzy trójząb | ||
Kowale z Wysp Krwawego Sztyletu oferują szeroki wybór broni drzewcowej. Ten trójząb jest jednym z bardziej nietypowych projektów. Wyposażone w kolce zęby zadają dodatkowe obrażenia podczas pchnięcia. | ||
Atak: +6 Obrażenia: 2d6+6 (8-18) Wytrzymałość: 6 | Identyfikacja / Naprawa: 6 Wartość: 700 Poziom: 3-5 |
Regnański trójząb | ||
Żaden okręt regnański nie opuszcza portu bez zapasu trójzębów. Abordaże ich galer rzadko bywają skuteczne, gdyż zwykle rozbijają się o ścianę trójzębów z erudinu. | ||
Atak: +9 Obrażenia: 2d6+9 (11-21) Wytrzymałość: 6 | Identyfikacja / Naprawa: 9 Wartość: 900 Poziom: 4-5 |
Trytoński trójząb | ||
Pierwszą rzeczą, jaką zauważa nowy użytkownik tego trójzębu jest to, że jest niezwykle zimny w dotyku. Drugą jest wrażenie, że zęby z kości smoczego żółwia zdają się same wyszukiwać słabe punkty w obronie celu, jakby były kierowane niewidzialną siłą. | ||
Atak: +13 Obrażenia: 2d6+13 (15-25) Wytrzymałość: 6 | Identyfikacja / Naprawa: 12 Wartość: 1 250 Poziom: 5-6 |
Halabardy
Chłopska dzida | ||
Ten toporek na kiju powstał poprzez połączenie narzędzia rolniczego z kiepsko wykonaną włócznią. | ||
Atak: +0 Obrażenia: 3d6 (3-18) Wytrzymałość: 6 | Przedmiot nie może zostać zaklęty Identyfikacja / Naprawa: 1 Wartość: 200 Poziom: 1-3 |
Halabarda | ||
Uniwersalna broń łącząca zalety siekiery i włóczni. Halabarda przeznaczona jest do walki w szyku i podczas bliskich spotkań z wrogiem. | ||
Atak: +2 Obrażenia: 3d6+2 (5-20) Wytrzymałość: 6 | Identyfikacja / Naprawa: 3 Wartość: 400 Poziom: 2-4 |
Wzmocniona halabarda | ||
Udoskonalona halabarda z kolcem skierowanym w przeciwną stronę niż ostrze topora jest dzięki niemu lepiej wyważona i przebija zbroję płytową. | ||
Atak: +5 Obrażenia: 3d6+5 (8-23) Wytrzymałość: 6 | Identyfikacja / Naprawa: 5 Wartość: 700 Poziom: 3-5 |
Wojenna minotaurowa gizarma | ||
Gdy minotaury ruszyły do walki z lodowymi olbrzymami z dalekiego Vori, to ich król Balthazar uzbroił swe oddziały w tę broń. Podobno powiedział: "Skoro nie będzie ich tak długo, to dajcie im coś uniwersalnego." | ||
Atak: +9 Obrażenia: 3d6+9 (12-27) Wytrzymałość: 6 | Identyfikacja / Naprawa: 8 Wartość: 1 300 Poziom: 4-5 |
Bosak | ||
Minotaury nie znoszą obcych w swoich świętych labiryntach. Wygląd broni wykonanej dla strażników labiryntów potwierdza ten fakt. | ||
Atak: +13 Obrażenia: 3d6+13 (16-31) Wytrzymałość: 6 | Identyfikacja / Naprawa: 11 Wartość: 1 600 Poziom: 5-6 |